Artistët kinezë bojkotojnë platformën e madhe të mediave sociale për imazhet e krijuara nga AI - Business Magazine Albania

Artistët kinezë bojkotojnë platformën e madhe të mediave sociale për imazhet e krijuara nga AI

Artistët kinezë bojkotojnë platformën e madhe të mediave sociale për imazhet e krijuara nga AI

Artistët në të gjithë Kinën po bojkotojnë një nga platformat më të mëdha të mediave sociale në vend për ankesat për mjetin e saj të gjenerimit të imazheve të AI.

Debati filloi në gusht kur një ilustrues i quajtur Snow Fish akuzoi faqen private të mediave sociale Xiaohongshu se përdori punën e saj për të trajnuar mjetin e saj të AI, Trik AI, pa dijeninë ose lejen e saj.

Trik AI është e specializuar në gjenerimin e artit dixhital në stilin e pikturave tradicionale kineze; është ende në testim dhe ende nuk është lançuar zyrtarisht. Snow Fish, të cilën CNN po e identifikon me emrin e saj të përdoruesit Xiaohongshu për arsye privatësie, tha se ajo u bë e vetëdijshme për këtë çështje kur miqtë i dërguan postimet e saj me vepra arti nga platforma që dukeshin jashtëzakonisht të ngjashme me stilin e saj: goditje gjithëpërfshirëse si furça, kërcitje të ndritshme. e kuqe dhe portokalli, dhe përshkrime të peizazheve natyrore.

“A mund të më shpjegoni, Trik AI, pse imazhet tuaja të krijuara nga AI janë kaq të ngjashme me veprat e mia origjinale?” Snow Fish ka shkruar në një postim i cili qarkulloi shpejt në internet mes ndjekësve të saj dhe komunitetit të artistëve.

Polemika shpërtheu vetëm disa javë pasi Kina zbuloi rregullat për AI gjeneruese, duke u bërë një nga qeveritë e para që rregulloi teknologjinë ndërsa vendet në mbarë botën luftojnë me ndikimin e mundshëm të AI në punë, sigurinë kombëtare dhe pronësinë intelektuale.

Lexo edhe:Tirana Agro në edicionin e tij të 6-të

Trik AI dhe Xiaohongshu, e cila thotë se ka 260 milionë përdorues aktivë mujorë, nuk publikojnë se cilat materiale janë përdorur për të trajnuar programin dhe nuk kanë komentuar publikisht mbi akuzat. Kompanitë nuk i janë përgjigjur kërkesave të shumta nga CNN për koment.

Por, Snow Fish tha se një person që përdor llogarinë zyrtare të Trik AI i kishte kërkuar falje asaj në një mesazh privat, duke pranuar se arti i saj ishte përdorur për të trajnuar programin dhe ra dakord të hiqte postimet në fjalë. CNN ka shqyrtuar mesazhet.

Megjithatë, Snow Fish kërkon një falje publike. Polemika ka nxitur protesta online në internetin kinez kundër krijimit dhe përdorimit të imazheve të krijuara nga AI, me disa artistë të tjerë që pretendojnë se veprat e tyre ishin përdorur në mënyrë të ngjashme pa dijeninë e tyre.

Qindra artistë kanë postuar pankarta në Xiaohongshu duke thënë “Jo imazheve të krijuara nga AI”, ndërsa një hashtag i lidhur është parë më shumë se 35 milionë herë në platformën kineze Weibo të ngjashme me Twitter.

Bojkoti në Kinë vjen pasi debatet rreth përdorimit të AI në art dhe argëtim po zhvillohen globalisht, duke përfshirë Shtetet e Bashkuara, ku shkrimtarët dhe aktorët grevë kanë ndërprerë shumicën e prodhimit të filmave dhe televizionit në muajt e fundit për një sërë çështjesh. — duke përfshirë përdorimin e AI nga studiot.

cnn

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0