Markat po përdorin gjithnjë e më shumë realitetin e shtuar (AR) si një mjet marketingu për të angazhuar konsumatorët dhe rritur shitjet. Tendenca u bë popullore me suksesin e Pokémon Go në vitin 2016, ku përdoruesit ndjekën krijesa virtuale në botën reale duke përdorur aftësitë e AR të telefonave të tyre. Që prej asaj kohe, kompanitë si Coca-Cola, Jack Daniels dhe Jones Soda kanë adoptuar AR në etiketat e produkteve të tyre.
Me AR, konsumatorët mund të skanojnë një kod QR në etiketën e një shishe ose kanaçje, duke nxitur një animacion ose video në ekranin e telefonit të tyre. Për shembull, Jones Soda prezantoi “Reel Labels,” duke bashkëpunuar me influencerë dhe muzikantë për të krijuar video interaktive që transformojnë imazhet e etiketave.
Ekspertët besojnë se AR përmirëson angazhimin e konsumatorit duke bërë produktet më interesante, tërheqëse dhe të kujtueshme. Hulumtimet tregojnë se AR fashit zbatimin e vëmendjes dhe përmirëson ruajtjen e informacionit, duke e bërë kështu një mjet marketingu me vlerë. Konsumatorët më të rinj, veçanërisht, tregojnë gatishmëri të ndërveprojnë me markat në botën e realitetit të shtuar.
Lexo: 31 Korriku në horoskopin e karrierës
Megjithatë, ekspertët theksojnë se për kampanjat e suksesshme të AR, është thelbësore përmbajtja e cilësisë. Përmbajtja duhet të frymëzojë, të edukojë ose të argëtojë konsumatorët për të transformuar AR nga një teknologji e zakonshme e re në një mjet strategjik që e përforcon vlerën e biznesit. Kur kryhet me efikasitet, AR jo vetëm që përmirëson perceptimin e markës, por ofron edhe një qasje të kostos efektive të marketingut krahasuar me metodat tradicionale të reklamimit dixhital.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.