Si markat shpresojnë të t'iu joshin me video AR

Si markat shpresojnë të t’iu joshin me video AR

Markat po përdorin gjithnjë e më shumë realitetin e shtuar (AR) si një mjet marketingu për të angazhuar konsumatorët dhe rritur shitjet. Tendenca u bë popullore me suksesin e Pokémon Go në vitin 2016, ku përdoruesit ndjekën krijesa virtuale në botën reale duke përdorur aftësitë e AR të telefonave të tyre. Që prej asaj kohe, kompanitë si Coca-Cola, Jack Daniels dhe Jones Soda kanë adoptuar AR në etiketat e produkteve të tyre.

Me AR, konsumatorët mund të skanojnë një kod QR në etiketën e një shishe ose kanaçje, duke nxitur një animacion ose video në ekranin e telefonit të tyre. Për shembull, Jones Soda prezantoi “Reel Labels,” duke bashkëpunuar me influencerë dhe muzikantë për të krijuar video interaktive që transformojnë imazhet e etiketave.

Ekspertët besojnë se AR përmirëson angazhimin e konsumatorit duke bërë produktet më interesante, tërheqëse dhe të kujtueshme. Hulumtimet tregojnë se AR fashit zbatimin e vëmendjes dhe përmirëson ruajtjen e informacionit, duke e bërë kështu një mjet marketingu me vlerë. Konsumatorët më të rinj, veçanërisht, tregojnë gatishmëri të ndërveprojnë me markat në botën e realitetit të shtuar.

Lexo: 31 Korriku në horoskopin e karrierës

Megjithatë, ekspertët theksojnë se për kampanjat e suksesshme të AR, është thelbësore përmbajtja e cilësisë. Përmbajtja duhet të frymëzojë, të edukojë ose të argëtojë konsumatorët për të transformuar AR nga një teknologji e zakonshme e re në një mjet strategjik që e përforcon vlerën e biznesit. Kur kryhet me efikasitet, AR jo vetëm që përmirëson perceptimin e markës, por ofron edhe një qasje të kostos efektive të marketingut krahasuar me metodat tradicionale të reklamimit dixhital.

 

BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0