CEO i TikTok dëshmon para Kongresit - Business Magazine Albania

CEO i TikTok dëshmon para Kongresit

CEO i TikTok dëshmon para Kongresit

CEO, Shou Zi Chew thotë se kompania nuk do të ndajë kurrë të dhënat e përdoruesve të SHBA-së me Kinën

Mes pyetjeve në lidhje me përdorimin e biometrikës nga TikTok në seancën e sotme të Kongresit, CEO i TikTok, Shou Zi Chew ofroi disa njohuri se si kompania kontrollon përdoruesit potencialisht të mitur në platformën e saj. Pasi mohoi që aplikacioni të mbledhë të dhëna për trupin, fytyrën ose zërin për të identifikuar përdoruesit e tij – përtej asaj që nevojitet për funksionimin e filtrave të tij brenda aplikacionit- ekzekutivi u pyet se si TikTok përcakton moshën e përdoruesve të tij.

Përgjigjia fillestare e Chew ishte e pritshme: aplikacioni përdor kufirin e moshës. Kjo i referohet metodës së përdorur zakonisht, që thjesht i kërkon një përdoruesi të japë datën e lindjes për të përcaktuar moshën. Në TikTok, ka tre përvoja të ndryshme për përdoruesit nën 13 vjeç, adoleshentët më të rinj dhe të rriturit mbi 18 vjeç. Cila përvojë merr përdoruesi, bazohet në të dhënat e moshës.

Mbështetja vetëm në këtë metodë është një problem, sigurisht, sepse fëmijët shpesh gënjejnë për moshën e tyre kur regjistrohen në aplikacionet dhe faqet e mediave sociale.

Siç rezulton, TikTok po bën më shumë sesa të shikojë moshën. Në seancë, Chew shtoi se TikTok skanon videot e përdoruesve për të përcaktuar moshën e tyre.

“Ne kemi zhvilluar gjithashtu disa mjete ku shikojmë profilin e tyre publik, për të kaluar nëpër videot që ata postojnë për të parë nëse…,” filloi Chew, përpara se të ndërpritej nga Buddy Carter, i cili ndërhyri: ” kjo është e frikshme. Më trego më shumë për këtë.”

Kur Chew ishte në gjendje të vazhdonte, ai shpjegoi, “Është publike. Pra, nëse postoni një video, ju zgjidhni që ajo video të bëhet publike – kështu i bëni njerëzit të shohin videon tuaj. Ne i shikojmë ato për të parë nëse përputhet me moshën që keni vendosur, “tha ai. “Kjo është një sfidë e vërtetë për industrinë tonë, sepse privatësia kundrejt sigurimit të moshës është një problem vërtet i madh”, tha Chew.

Një pyetje interesante vijuese ndaj përgjigjes së CEO-s do të kishte qenë pyetja se si TikTok po i skanonte këto video, çfarë skanimi specifike të fytyrës ose teknologji të tjera përdor dhe nëse ato teknologji ishin ndërtuar në shtëpi apo nga palët e treta.

Fatkeqësisht për ne, Carter nuk e ndoqi këtë linjë të pyetjeve.

Në vend të kësaj, ai kritikoi CEO-n duke e injoruar arsyen për verifikimin e moshës, si një çështje problematike në të gjithë industrinë.

“Po flasim për fëmijë që vdesin!”, bërtiti ai, duke iu referuar sfidave të rrezikshme që aplikacionet si TikTok dhe të tjerët kanë lejuar të bëhen virale, si sfida e ndërprerjes. Kjo sfidë bëri që TikTok të hiqte rreth gjysmë milioni llogari në Itali për të bllokuar përdoruesit e mitur nga platforma, me kërkesë të rregullatorit lokal.

Realiteti është se verifikimi i moshës është një shqetësim i gjithë industrisë dhe mungesa e ligjeve të SHBA-së rreth përdorimit të fëmijëve të mediave sociale i lë kompanitë si TikTok dhe të tjera të zhvillojnë proceset e tyre.

Për shembull, Instagram filloi të verifikonte moshat e përdoruesve vetëm vitin e kaluar, duke u ofruar përdoruesve një zgjedhje prej tre opsionesh. Përdoruesit mund të ngarkojnë ose një ID, të regjistrojnë një video selfie ose t’u kërkojnë miqve të përbashkët të verifikojnë moshën e tyre në emër të tyre. Kjo e fundit është relativisht e lehtë për t’u anashkaluar nëse keni miq të mirë të gatshëm të gënjejnë për ju.

Në fillim të këtij muaji, Instagram shpërndau mjetet e tij të verifikimit të moshës në Kanada dhe Meksikë, përveç mbështetjes ekzistuese në SHBA, Brazil dhe Japoni. Kompania kishte thënë më herët se kishte bashkëpunuar me startupin e identitetit digjital me bazë në Londër, Yoti për pjesën e video selfie të procesit të verifikimit të moshës.

Instagram gjithashtu ka shpjeguar më parë në një nivel të lartë se si identifikon se cilët përdorues dyshon se janë të mitur.

Lexo: Tre sekrete lidershipi nga fituesit e çmimit Nobel

Kompania pretendon se ka zhvilluar teknologjinë e AI që e përdor për të konstatuar moshën e dikujt. Modeli i tij ka një kuptim se si njerëzit në të njëjtën grupmoshë priren të ndërveprojnë me përmbajtjen. Dhe një tjetër nga mënyrat se si mund të identifikojë një përdorues të mitur që gënjen për moshën e tij është duke skanuar komentet në postimet “Gëzuar ditëlindjen” ku mund të referohet mosha e një përdoruesi. Plus, Instagram tha se mund të përpiqet të përputhë moshën e një përdoruesi në Facebook me moshën e deklaruar në Instagram, së bashku me përdorimin e “shumë sinjaleve të tjera”, të cilat nuk i zbulon.

Teknika e TikTok ka qenë më pak e qartë. Kompania dokumenton se si verifikon moshën tuaj nëse ju identifikoi gabimisht – për shembull, nëse ju kanë larguar nga LIVE sepse dukeni shumë i ri. (Vjeshtën e kaluar TikTok njoftoi se po rriste moshën për përdorimin e shërbimit të tij të transmetimit live në aplikacion, TikTok LIVE në 18, nga 16).

Vitin e kaluar, Bloomberg raportoi se TikTok u takua me dy ofrues të softuerit për vlerësimin e moshës së fytyrës në vitin 2021. Të dyja kompanitë ofruan softuerë, që mund të tregonin dallimin midis fëmijëve dhe të rriturve, por një ekzekutiv i TikTok i prishi marrëveshjet për shkak të frikës se skanimi i fytyrës, do të çonte në frikën se Kina po spiunonte fëmijët përdorues.

Sot, SHBA-ja e kishte CEO-n e TikTok-it të gatshëm për të shpjeguar teknikat aktuale që përdor për përcaktimin e moshës, por gjithçka që morëm ishin bërtitje. Politikanët amerikanë ulërisnin për të bërë një shfaqje, në vend që të jepnin përgjigje të vërteta.

Techcrunch

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0