Kombinimi i aftësive bën fuqinë. Dy vajzat themeluese të kompanisë së kërkim-tregut tregojnë “recetën” e suksesit - Business Magazine Albania

Kombinimi i aftësive bën fuqinë. Dy vajzat themeluese të kompanisë së kërkim-tregut tregojnë “recetën” e suksesit

Holland Martini, 32 vjeç dhe Maria Vorovich, 34 vjeç, duan të thonë se truri i tyre nuk mund të ishte më i ndryshëm. Si yje në rritje në botën konkurruese të kërkimit të tregut, të dyja ndanë një pasion për distilimin e modeleve komplekse në inteligjencën e tretshme të biznesit.

Por vetëm duke kombinuar aftësinë e Martinit për identifikimin e modeleve në grupe të mëdha të dhënash me instinktin e Vorovich për të treguar histori bënë të mundur që të dyja të rriteshin vërtet. Si kolegë në gjigantin e reklamave Grey Group, ata filluan një qasje “njerëzore-centrike” për kërkimin e tregut, por ishin të pakënaqur nga ritmi i ngadaltë i ndryshimit në kompaninë e tyre. Kështu ata dolën më vete, duke bashkëthemeluar GoodQues, një kompani e vetë-përshkruar “anti-hulumtuese” e kërkimit të tregut, në 2019. Por si mund ta përshkallëzoni një kompani të ndërtuar mbi kiminë e pastër?

Më poshtë është një intervistë e zhvilluar me të dyja vajzat:

Vorovich: Që nga dita e parë, misioni ynë ka qenë të humanizojmë kërkimin si për pjesëmarrësin ashtu edhe për klientin. Puna jonë mbështetet ende nga anketat dhe grupet e fokusit, por ne e bëjmë atë kërkim eksperimental për njerëzit që marrin pjesë në të dhe i përkthejmë të dhënat nga ai kërkim në njohuri të zbatueshme. Raportet tona të hollësishme lexojnë më shumë si një roman i vrullshëm sesa një fletëllogaritëse Excel dhe ne krenohemi me personalizimin e çdo raporti që dorëzojmë. Ne kemi bërë raporte në formën e videove të animuara, librave të gatimit dhe revistave me pika.

Lexo edhe: Si ky sipërmarrës shkoi nga falimentimi te një marrëveshje 1 miliardë$ me Amazon. Dy filozofitë kryesore të tij

Martini: Një sfidë e madhe në hulumtimin e tregut është se ne shpesh kemi nevojë për përgjigje në lidhje me tema të ndjeshme, të cilave njerëzit mund të mos ndihen rehat t’u përgjigjen me vërtetësi. Për shembull, ne kemi një klient që po hedh në treg një produkt të ri të shëndetit seksual dhe ata donin të kuptonin se sa njerëz rrezikojnë të marrin SST në takimet e tyre seksuale. Në vend që të pyesnim drejtpërdrejt grupin e fokusit për diçka kaq personale, gjetëm një postim viral në Tëitter që thoshte: “Seksi me prezervativë është mbeturina, thjesht më jep SST”. Ne prezantuam tëeet-in në fokus grupin dhe pyetëm: “Kush qeshi me këtë?” Duke marrë një qasje të përqendruar te njeriu ndaj sjelljeve potencialisht të rrezikshme, ne ishim në gjendje të përcaktonim se afërsisht 28 për qind e të anketuarve thanë se ishte e ngjashme.

Vorovich: Në vitin 2019, kur themeluam kompaninë, filluam rishtas – asnjë klient nuk u transferua nga punët tona të mëparshme. Në vitin e parë, shumica e klientëve tanë ishin familjarë dhe miq ose ish-kolegë që na hodhën një kockë.

Martini: Një nga klientët tanë më të mëdhenj në fillim, i cili me të vërtetë na ndihmoi të arrijmë në nivelin tjetër, ishte Bitstamp, shkëmbimi më i madh i kriptomonedhave në BE. Dikush me të cilin punuam në Grey, i cili e dinte se puna jonë rrezikonte ne si kompani e re, dhe përfunduam duke punuar së bashku për dy vjet. Ishte një kartë e madhe telefonike për ne.

Vorovich: Pasi kishim disa projekte nën brezin tonë, filluan të përhapeshin fjalë për qasjen tonë dhe ne e gjetëm veten shumë të zënë me disa klientë të mëdhenj. Ne kishim nevojë të sillnim punonjës, por duhej të kishim besim se ata mund të zbatonin vizionin tonë. Është kritike në një fazë kaq të lartë të rritjes së jetës sonë të biznesit.

Martini: Ne e kuptuam se mënyra më e mirë për ne për t’ua dhënë qasjen tonë unike punonjësve të rinj ishte të ishim plotësisht transparent në lidhje me qëllimet tona të biznesit dhe përparimin tonë drejt këtyre qëllimeve. Jo vetëm kaq, por secili nga 25 punonjësit tanë ka gjithashtu fuqinë për të peshuar në trajektoren e kompanisë. Duke u dhënë punonjësve tanë një ndjenjë pronësie në lidhje me drejtimin e kompanisë, ne të gjithë mund të operojmë me një vizion të unifikuar dhe të dakorduar.

Vorovich: Sfida më e madhe për të përshkallëzuar është balancimi i nevojës për proces me dëshirën për kreativitet të pandërprerë. Ne duam që ekipi ynë të ruajë një frymë sipërmarrëse dhe të luftojë ndjenjën e rehatisë në favor të eksitimit – por jo aq sa t’i pushtojë. Ne punësojmë dhe stërvitemi përpara se të na duhet, në mënyrë që të rritemi dhe të ndërmarrim më shumë projekte në një mënyrë të qëndrueshme.”/ INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0