Rezulton se 3 në 4 persona kanë pasur një marrëdhënie romantike me dikë me të cilin punojnë, sipas një sondazhi të 1100 punonjësve nga LiveCareer.
Kjo “në përgjithësi nuk është një ide e mirë”, thotë Brandon Smith, një trajner karriere i njohur si Terapisti i Vendit të Punës. Por dëshira është e kuptueshme.
“Nëse njerëzit po luftojnë për të gjetur dikë me interesa të ngjashme, puna është diku ku mund ta gjesh atë,” thotë ai.
Dhe ndërsa shumica e njerëzve janë të vetëdijshëm për të gjitha mënyrat në të cilat një romancë në vendin e punës mund të përkeqësohet, shumica i miratojnë: 76% e të anketuarve thanë se nuk ka asgjë të keqe të takohesh me një koleg dhe 71% thanë se nuk ka asgjë të keqe të takohesh me një menaxher.
Romancat në vendin e punës janë jashtëzakonisht kaotike– 67% e të anketuarve thanë se njihnin një koleg që e tradhtoi partnerin e tyre me një kolege.
Lexo edhe: Karriera, 4 elementë të rëndësishëm për çdo punonjës
Edhe nëse asnjëra palë nuk është në një marrëdhënie të përkushtuar, takimi me një koleg mund të çojë në tension.
“Njerëzit nuk qëndrojnë në punët e tyre përgjithmonë,” thotë Smith. “Njerëzit promovohen. Po sikur një person të marrë një dhe një jo? Çfarë i bën kjo një çifti? Po sikur një person të promovohet dhe të takohet me menaxherin e tij? Kjo e bën atë pamje shumë më pak të qartë.”
Dhe shumica e punëtorëve mund t’i shohin këto probleme që vijnë. Në fakt, 75% e të anketuarve thanë se romancat në vendin e punës çojnë në favorizime dhe 74% thanë se ato çojnë në humbje të produktivitetit.
Pra, pse shumica e punonjësve nuk shohin asnjë problem me takimin me një shef apo koleg?
Një arsye mund të jetë optimizmi për gjetjen e një partneri afatgjatë. Në fund të fundit, 73% e punonjësve thonë se njohin dikë që e ka takuar bashkëshortin në vendin e tyre të punës.
Hapat që duhen ndërmarrë nëse hyni në një romancë zyre
Nëse do të vazhdoni me një romancë në vendin e punës, duhet të manovroni me kujdes si brenda dhe jashtë zyrës.
Këtu janë dy hapa që mund t’ju ndihmojnë ta bëni këtë, sipas Smith:
Mbajeni marrëdhënien tuaj jashtë zyrës. Nëse jeni në të njëjtin departament, kjo është veçanërisht e rëndësishme. “Gjeni mënyra për të distancuar veten nga kolegu juaj,” thotë Smith. “Duhet të krijoni një plan të qartë të lojës se si do të jeni jashtëzakonisht profesionistë në punë.”
Flisni për ndarjen. Të paktën përpiquni të flisni për atë që do të ndodhte gjatë rrugës nëse gjërat nuk funksionojnë. “Nuk është emocionuese të bësh, por implikimet në anën tjetër janë më të këqija,” thotë ai. “Kur ka një ndarje, çfarë bëni?”/ CNBC
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.