Amerikanët rekord shpenzimesh për “Të Premten e Zezë” - Business Magazine Albania

Amerikanët rekord shpenzimesh për “Të Premten e Zezë”

Gjatë “Të Premtes së Zezë” të këtij viti, qytetarët amerikanë shpenzuan 9.12 miliardë dollarë ekskluzivisht për blerje online, sipas të dhënave të kompanisë Adobe.

Shpenzimet në internet u rritën 2.3 për qind gjatë ditës, kryesisht falë blerësve që prisnin zbritje, tha filiali i kompanisë, Adobe Analytics.

Vetë Adobe Analytics, e cila mat tregtinë elektronike duke analizuar transaksionet në faqet online, ka akses në të dhënat që mbulojnë blerjet në 85 nga 100 shitësit më të mirë në internet në SHBA.

Para kësaj, shitjet e së “Premtes së Zezë” parashikohej të rriteshin me një përqindje modeste.

Lexo edhe: E ardhmja e blerjeve është në smartphone. E Premtja e Zezë solli rekord blerjesh nga telefonat smart

Adobe pret që Cyber ​​Monday të jetë edhe një herë dita më e madhe e blerjeve online të sezonit, me 11.2 miliardë dollarë shpenzime.

Konsumatorët pritej të dynden në dyqane pasi pandemia preku blerjet në dyqane gjatë dy viteve të fundit, por dyqanet panë më pak trafik se zakonisht në mëngjesin e së Premtes së Zezë me reshje sporadike shiu në disa pjesë të vendit.

Amerikanët iu drejtuan telefonave inteligjentë për të bërë blerjet e tyre të pushimeve, me të dhënat nga Adobe që tregojnë se blerjet celulare përbënin 48 për qind të të gjitha shitjeve dixhitale të të Premtes së Zezë. / AFR 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0