Netflix dëshiron të krijojë një shfaqje “reality show” bazuar mbi Squid Game - Business Magazine Albania

Netflix dëshiron të krijojë një shfaqje “reality show” bazuar mbi Squid Game

squid game

Netflix po rekruton pjesëmarrës për një shfaqje televizive “reality” të frymëzuar nga seriali i tij më i njohur i të gjitha kohërave, Squid Game.

Megjithatë, nuk do të jetë jeta apo vdekja në rrezik, siç përshkruhet në dramën distopike të Koresë së Jugut.

Në vend të kësaj, 456 rekrutë nga e gjithë bota do të luajnë lojëra ku, “fati më i keq është të shkosh në shtëpi duarbosh” – duke humbur një çmim prej 4.56 milionë dollarë.

Netflix konfirmoi gjithashtu se seriali i njohur do të rinovohej për një sezon të dytë në fillim të kësaj jave.

Lexo edhe: Ja se si Netflix po ndryshon industrinë globale të argëtimit

Të mërkurën, platforma njoftoi se seria e saj e re me 10 episode – Squid Game: The Challenge – do të ofronte “çmimin më të madh në histori në realitetin e TV”.

“Ndërsa [lojtarët] konkurrojnë përmes një serie lojërash të frymëzuara nga shfaqja origjinale – plus shtesa të reja befasuese – strategjitë, aleancat dhe karakteri i tyre do të vihen në provë ndërsa konkurrentët eliminohen rreth tyre,” shtoi ai.

Pjesëmarrësit duhet të jenë të paktën 21 vjeç. Ata duhet të flasin anglisht dhe të jenë të disponueshëm deri në 4 javë në fillim të vitit 2023 për xhirime.

456 pjesëmarrësit janë një shenjë për serinë imagjinare, e cila përmban të njëjtin numër lojtarësh, me protagonistin kryesor Seong Gi-hun të referuar gjithashtu si Lojtari 456.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0