Këshilla e Taylor Swift për të rinjtë: Fjala ‘jo’ ishte 'më e rëndësishme se momentet që më thanë ‘po’  - Business Magazine Albania

Këshilla e Taylor Swift për të rinjtë: Fjala ‘jo’ ishte ‘më e rëndësishme se momentet që më thanë ‘po’ 

Taylor Swift

Nga jashtë, Taylor Swift – një fituese 11 herë e çmimit Grammy, me 55.5 milionë dëgjues mujorë në Spotify – duket sikur është mësuar me suksesin. 

Por, në ceremoninë e fillimit të Universitetit të New York, kantautorja 32-vjeçare u tha të diplomuarve se vlerësimet e saj janë me të vërtetë rezultat i diçkaje tjetër: momenteve të refuzimit. Herët që më thanë ‘jo’, nuk u zgjodha, nuk fitova – duke parë prapa, me të vërtetë duket sikur ato momente ishin po aq të rëndësishme, nëse jo më vendimtare,. sesa momentet kur më thanë ‘po’”, tha Swift. 

Swift tha se ato momente të mjera – si në jetën e saj personale, ashtu edhe në atë profesionale – e bënë atë të ndihej “dëshpërimisht e vetmuar”, duke filluar nga një moshë shumë e re. Ajo kujtoi lidhjen me drejtuesit e muzikës në moshën 13-vjeçare, kur i thanë se “vetëm amvisat 35-vjeçare dëgjojnë muzikë country”. 

Përgjigjet e saj ndaj atyre momenteve ishin të dukshme. E vetme në dhomën e saj, tha ajo, do të shkruante këngë “që do të merrnin një sukses diku tjetër”. Ajo postoi këngë në MySpace dhe u lidh me fansat e tjerë të vendit në internet. 

Lexoni: 50 shqiptarë të suksesshëm, me të cilët mund të krenohemi në vend dhe në Botë

Puna për muzikën e saj dhe veten dha rezultat. Marrëveshja që ajo nënshkroi në moshën 13-vjeçare çoi në një kontratë për shkrimin e këngëve një vit më vonë. Në moshën 15-vjeçare, ajo kishte një kontratë regjistrimi dhe publikoi albumin e saj të parë në studio në vitin 2006, kur ishte 16 vjeç. Albumi i saj vijues “Fearless” fitoi katër Grammy, duke përfshirë albumin e vitit, në 2010. 

Megjithatë, qendra e vëmendjes solli edhe më shumë presion, duke e detyruar Swift-in të ndihej sikur duhej të jetonte jetën e saj “përmes lupës së perfeksionizmit”. Këshilla e saj për klasën e vitit 2022: Mësoni të bashkëjetoni me ato përvoja rrënqethëse. 

“Në mënyrë të pashmangshme do të flisni gabimisht, do t’i besoni personit të gabuar, do të nënreagoni, do ta teproni, do të lëndoni njerëzit që nuk e meritonin atë,” tha ajo. “Ju do ta lini fajin t’ju hajë derisa të arrini fundin. Më në fund trajtoni dhimbjen që keni shkaktuar, përpiquni të bëni më mirë herën tjetër.” 

Lundrimi në këto gabime dhe refuzime, tha Swift, mund t’ju përgatisë të “skiconi rrugën tuaj”. 

“Përvoja ime ka qenë se gabimet e mia çuan në gjërat më të mira në jetën time,” tha ajo. “Dhe të turpërohesh kur e djallos?! Është pjesë e përvojës njerëzore. Të ngrihesh përsëri, të heqësh pluhurin dhe të shohësh se kush dëshiron ende të rrijë me ty më pas dhe të qeshësh me të, kjo është një dhuratë.” 

/cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0