Aladini, sjell formën omni-channel të shitjes - Business Magazine Albania

Aladini, sjell formën omni-channel të shitjes

Aladini

Në praninë e rreth 300 partnerëve të tij, Aladini hapi pikën e tij të takimit me partnerë e klientë. Një dyqan Show Room, që nuk largon vëmendjen nga shitja online, por e fuqizon atë.

Hapja në zonën e bllokut vjen me një koncept inovativ, ku shitja është ndër proceset e fundit që synon Aladini.

Valer Pinderi, drejtuesi i Aladini, tha për Businessmag.al se, “ky koncept unik siguron që mbi 300 partnerë që ofrojnë produktet online për Aladini-n, të mund të takohen në një dyqan. Pika fizike synon të bashkojë partnerët. Çdo javë do të organizohet një tematikë e ndryshme. Partnerët dhe brandet kryesorë do të sjellin një risi dhe do të vijnë këtu për të përjetuar diçka, duke u takuar dhe duke folur për një tematikë të caktuar”.

Albert Gjoka, Menaxher i Bukinist, pjesë e Aladini, tha se tashmë janë 4 platforma online. “Pas një përvoje të gjatë online, vlerësuam të kemi një Show Room. Kjo krijon marrëdhënie besueshmërie mes klientit dhe platformave. Ne synojmë të zhvillojmë dhe promovojmë e-commerce dhe Bukinisti synon të jetë lider në tregun e librit shqip. Një pjesë e mjedisit do të shërbejë për të promovuar librat e botuesve”.

Eksperte dhe sipërmarrëse në fushën e marketingut, Lida Sinani shprehet se, “Prekja me dorë e produkteve i jep më shumë siguri klientit. Procesi online është shumë i rëndësishëm, por ka rëndësi takimi face-to-face pasi mundëson një kombinim funksional online-fizik”.

Edhe Tomi Kallanxhi, sipërmarrës, vlerëson se, ky dyqan ndihmon shitjet online. “Është një formë më e mirë për të prekur e-commerce dhe sfida e e-commerce është shkëputja e klientëve nga Instagram”, thotë ai.

Për Eglent Bicin, sipërmarrës në fushën e real estate dhe motivues, kjo nismë duhej ndërmarrë më parë. “Ne duam t’i prekim produktet, t’i shohim ato. Vendndodhja retro është interesante dhe duket me interes vizioni i takimeve mes industrive të ndryshme.”

Ky është dyqani i parë Omni-Channel, me konceptin ku miksohet shitja online dhe ajo tradicionale.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0