Shqipëria rrit me 50% eksportet. E njëjta sasi mallrash, por me çmime më të larta - Business Magazine Albania

Shqipëria rrit me 50% eksportet. E njëjta sasi mallrash, por me çmime më të larta

Çmimet e rritura kanë ndikuar në mënyrë të ndjeshme tregtinë e jashtme. Sipas statistikave në krahasim me një vit më parë në mars eksportet janë rritur me 50.4%, ndërsa importet me 24%.  Grupet kryesore që kanë ndikuar në shtimin e eksporteve është për shkak të mineraleve, lëndëve djegëse dhe tekstilëve. Çmimi kromit dhe lëndëve të tjera minerale është trefishuar në bursa, po ashtu edhe çmimi i naftës bruto. Por, edhe sektori fason është duke kaluar një periudhë mjaft të mirë, pasi vendet evropiane kanë zhvendosur zinxhirët e furnizimit nga Azia drejt Ballkanit, duke rritur numrin e porosive dhe duke e renditur sektorin, të tretin për produktet që eksporton.

Sa i përket importeve grupet kryesore që kanë udhëhequr rritjen është energjia elektrike, ku vendi jonë po blen me çmime trefish më të larta, ndjekur nga metalet dhe materialet e ndërtimit, ndërsa grupi i tretë janë ushqimet.

Fakti që çmimet po luajnë kryesor në tregtinë e jashtme vërehet edhe nga statistikat e peshës. Në eksporte ne kemi marrë vete 10 mijë ton më shumë ushqime, por diferenca në vlerë është 12.8 mld lekë.

Lexo edhe: Kosova ndal eksportin e produkteve ushqimore: “Rrezikojmë të mbetemi pa mallra”

Ndërsa në importe sasia e mallrave është më e vogël këtë mars është 46 mijë e 200 ton, më pak se e njëjta periudhë vitin e kaluar, por diferenca në vlerë është 20 mld lekë. Kjo rritje e vlerës përkthehet e gjitha në rritjen e çmimeve të ushqimeve dhe produkteve të tjera bazë në tre muajt  e fundit.

Krahu pozitiv mbetet fakti se një indikator i rëndësishëm si ai deficitit tregtar po përmirësohet dhe në tremujorin e parë të vitit ai nuk po rritet me hapa galopantë.

Vendet në të cilat kemi dërguar më shumë mallra gjatë këtij tremujori janë Italia, Kosova dhe Gjermania, ndërsa vendet nga ku kemi marrë më shumë përveç Italisë, renditen Turqia dhe Kina.

Me vendet e BE-së, vendi ynë vazhdon të realizojë gati 65% të volumit të tregtisë së jashtme.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0