Organizatat “fact cheking” në botë akuzojnë Youtube si faktor kryesor në përhapjen e dezinformimit online - Business Magazine Albania

Organizatat “fact cheking” në botë akuzojnë Youtube si faktor kryesor në përhapjen e dezinformimit online

Organizatat e “fact-checking” në mbarë botën thonë se YouTube nuk po bën aq sa duhet për të parandaluar përhapjen e dezinformacionit në platformë.

Rreth 80 grupe kanë nënshkruar një letër të përbashkët drejtuar shefes ekzekutive të platformës në pronësi të Google, Susan Wojcicki.

Letra thotë se Youtube është “një nga kanalet kryesore të dezinformimit në internet në mbarë botën”.

Organizatat duan që YouTube të ndërmarrë masa më të forta kundër videove që përhapin informacion kundër vaksinave dhe dezinformatave gjatë fushatave zgjedhore.

Çfarë thotë letra?

Në letrën e hapur thuhet se “shumë njerëz kanë humbur të dashurit për shkak të dezinformatave”. Akuzat vazhdojnë duke thënë se YouTube nuk bën përpjekjet e mjaftueshme për të adresuar problemin, duke thënë se “po lejon që platforma të armatohet nga aktorë të paskrupullt për të manipuluar dhe shfrytëzuar të tjerët”.

Problemi bëhet më i ndërlikuar kur përmbajtja e rreme nuk është në anglisht, ose e ka origjinën nga vendet në zhvillim. Letra liston shembuj në mbarë botën që kanë potencialin të shkaktojnë dëme në jetën reale.

  • Grupet e “fact checking” kanë bërë thirrje për:
  • Angazhim për një transparencë kuptimplote në lidhje me dezinformimin në platformë
  • Më shumë kontekst dhe zhvlerësim sesa thjesht fshirje të videove
  • Masa kundër shkeljeve të përsëritura
  • Përpjekje e shtuar për të trajtuar dezinformimin në gjuhë të tjera përveç anglishtes

Lexo edhe: YouTube bllokon të gjitha videot me përmbajtje anti-vaksinë

YouTube duhet gjithashtu të rregullojë algoritmet e tij të rekomandimit për tu siguruar që “nuk promovon në mënyrë aktive dezinformimin tek përdoruesit e tij, ose nuk rekomandon përmbajtje që vijnë nga kanale jo të besueshme” thuhet në letër.

Zëdhënësja e YouTube Elena Hernandez tha për Guardian se kompania tashmë po investon në mënyra “për të lidhur njerëzit me përmbajtje autoritative, për të zvogëluar përhapjen e dezinformatave dhe për të fshirë videot dhunuese”.

bbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0