EverGiven rifillon udhëtimin për të lënë kanalin e Suezit - Business Magazine Albania

EverGiven rifillon udhëtimin për të lënë kanalin e Suezit

EverGiven, një nga anijet më të mëdha në botë me kontejnerë, rifilloi udhëtimin e saj për të lënë Kanalin e Suezit të Mërkurën, 106 ditë pasi u fut në një pjatë jugore të rrugës ujore për gati një javë dhe duke thyer tregtinë globale. Zhvillimi erdhi pasi pronari i saj japonez, Shoei Kisen Kaisha Ltd, arriti një marrëveshje me autoritetet e kanalit mbi një shumë kompensimi pas javësh të negociatave dhe një bllokimi të gjykatës.

Marrëveshja e zgjidhjes u nënshkrua në një ceremoni të Mërkurën në qytetin e Ismailia të Kanalit Suez, pas së cilës anija u pa të lundronte për në Detin Mesdhe. Shoei Kisen tha se anija do t’i nënshtrohej një studimi pikiatë në qytetin Mesdhetar të Port Said të Egjiptit para se të rifillonte udhëtimin në portin tjetër ku do të shkarkohet ngarkesa e saj.

Anija 400 metra (1,310 këmbë) është e ngarkuar me rreth 18,300 kontejnerë. Kapitenit dhe një anëtari tjetër të ekuipazhit iu dhurua një buqetë me lule dhe një pllakë në bordin e anijes. “Na vjen keq për ndikimin që ka pasur vonesa e udhëtimit tek ata me ngarkesë të mbërthyer në bord,” tha Shoei Kisen në një deklaratë.

“Gjatë gjithë kësaj çështjeje, është bërë çdo përpjekje për të minimizuar vonesën dhe për të siguruar lëshimin e anijes sa më shpejt të jetë e mundur.” Lirimi i së mërkurës erdhi një ditë pasi një gjykatë egjiptiane hoqi konfiskimin gjyqësor të anijes pas njoftimit të Autoritetit të Kanalit të Suezit se arriti një zgjidhje me pronarët e anijeve dhe siguruesit. Zyrtarët nuk zbuluan detaje mbi kushtet e zgjidhjes. Në fillim, Autoriteti i Kanalit të Suezit kërkoi 916 milion dollarë kompensim, i cili më vonë u ul në 550 milion dollarë. Përveç parave, raportet lokale thanë se kanali do të merrte gjithashtu një rimorkiator.

Paratë, sipas autoriteteve të kanalit, do të mbulonin operacionin e shpëtimit, kostot e trafikut të bllokuar të kanalit dhe humbur tarifat e tranzitit për gjashtë ditët që Ever kishte shkaktuar duke bllokuar rrugën kryesore ujore.

Ngjarje e jashtëzakonshme

Anija me flamurin e Panamasë ishte në rrugën e saj për në Portin Hollandez të Roterdamit në 23 Mars kur u përplas në bregun e një shtrirje me një korsi të kanalit rreth 6 km (3.7 milje) në veri të hyrjes jugore, pranë qytetit të Suez .

Harku i saj kishte prekur murin lindor të kanalit, ndërsa e ashpra e saj dukej e vendosur kundër murit perëndimor – një ngjarje e jashtëzakonshme që ekspertët thanë se ata kurrë nuk kishin dëgjuar të ndodhte në historinë 150-vjeçare të kanalit. Një përpjekje masive shpëtimi nga një flotilje rimorkiatorësh të ndihmuar nga baticat çliruan anijen me madhësi rrokaqielli gjashtë ditë më vonë, duke i dhënë fund krizës dhe duke lejuar qindra anije në pritje të kalonin përmes kanalit.

Bllokimi i Kanalit të Suezit detyroi disa anije në atë kohë të merrnin rrugën alternative të gjatë rreth Kepit të Shpresës së Mirë në majën jugore të Afrikës, duke kërkuar karburant shtesë dhe kosto të tjera. Qindra anije të tjera prisnin në vend që të mbyllej bllokimi. Mbyllja, e cila ngriti shqetësimet e mungesës së furnizimit dhe kostot në rritje për konsumatorët, shtoi tendosjen në industrinë e transportit tashmë nën presion nga pandemia e koronavirusit.

AlJazeera

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0