Facebook u bën thirrje partive shqiptare që të jenë transparente në reklama - Business Magazine Albania

Facebook u bën thirrje partive shqiptare që të jenë transparente në reklama

~1 minut lexim

Facebook u ka bërë thirrje partive politike shqiptare të jenë transparente në mënyrën se si ata financojnë reklamat e tyre politike në faqet e saj përpara zgjedhjeve të muajit tjetër.

Një deklaratë nga Facebook tha se duke filluar nga e enjtja “të gjitha reklamat elektorale dhe politike në Shqipëri duhet të vijnë nga reklamues të autorizuar. Sipas mediave të huaja, Facebook thekson se të gjithë reklamat do kenë mbishkrimin: të paguara.

Shqipëria voton më 25 prill. Për shkak të pandemisë së koronavirusit, fushata elektorale pritet të zhvillohet në një pjesë të madhe të saj në mediat sociale, përfshirë Facebook. Kjo pasi Komiteti i Ekspertëve ka ndaluar takimet e fushatës me mbi 10 persona në Shqipëri.

Që nga qershori 2019, Facebook ka vënë në dispozicion globalisht mjetet e tij të transparencës së reklamave, të cilat u mundësuan reklamuesve të bëhen të autorizuara për të shfaqur reklama politike, të vendosin mohime “Paid for by” në reklamat e tyre dhe të fusin reklamat e tyre në Bibliotekën Ad për shtatë vjet.

ABC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0