9 gjërat që liderat e mirë NUK duhet t’i thonë - Business Magazine Albania

9 gjërat që liderat e mirë NUK duhet t’i thonë


Mendo para se të flasësh, të gjithë e dimë, por të jemi realistë , a e zbatojmë ndonjëherë?

Jo? Atëherë hesht! Ka disa fjalë që nuk duhet t’i nxjerrësh nga goja, sidomos kur e heq veten një lider. Pikërisht se ke fuqinë të influencosh njerëzit, duhet të zgjedhësh fjalët e duhura. Nëse jo rrezikon të jesh një shef i keq.
Ja cilat janë frazat që sugjerojnë se çfarë duhet t’i eleminoni nga zhargoni juaj i liderit:


1. “Nuk kam kohë tani”
Po, një lider është gjatë gjithë kohës i zënë. Detyrat dhe takimet nuk përfundojnë kurrë, por duhet ta gjesh gjithmonë kohën t’i përgjigjeni një punonjësi. Nëse i thoni vazhdimisht atij “Nuk është moment i duhur,” ose “hajde më vonë,” ai nuk do t’ju bëjë më pyetje. Ki gjithmonë kohë për punonjësit e tu! Nëse je në mes të diçkaje, lër një orar përfundimtar kur mund ta presësh sa më shpejt që të jetë e mundur.
—Jonathan Long, Market Domination Media

 

2. “Sepse kështu e kemi bërë gjithmonë”
Një lider i fortë nuk duhet t’i ngrejë supet një punonjësi duke i thënë se diçka është ashtu siç e kanë bërë gjithmonë. Liderat e fortë duhet gjithmonë të dëgjojnë dhe të mendojnë me mendje të hapur. Nëse realisht mendojnë se një sugjerim i punonjësit nuk ështe i mirë, ata duhet edhe ta gjejnë kohën për t’i shpjeguar pse. Ata duhet të jenë mendjehapur në mënyrë konsistente ndaj sugjerimeve në çdo moment dhe të t’i gëzohen faktit që mund ta implementojnë për të bërë njjë ndryshim për mirë.
—Jeff Cayley, Worldwide Cyclery

 

3. “Çfarë të tha mendja?”

Një lider i mirë nuk duhet kurrsesi t’i pyesë punonjësit e tij, “Çfarë të tha mendja?” Punonjësit bëjnë gabime, është e rëndësishme t’i lejosh ata që të mësojnë nga ato gabime sesa t’i fajësosh ata. Kur e kritikoni një punonjësin tuaj ashpër dhe në mënyrë agresive, e vetmja gjë që do të mësojë ai radhës që vjen është se si t’ia dale pa u lagur, se sa të mundohet t’ia dalë mbanë. Por nuk është vetëm në dëm të tij, ajo dëmton të gjithë kompaninë.
—Vladimir Gendelman, Company Folders, Inc.

 

4. “Ja, ma lër mua ta bëj”

Dikur korrigjoja emailet, editoja propozimet dhe përgjoja telefonatat kur mendoja se kisha mundësi të përmirësoja mënyrën se si pjesëtarët e një grupi pune po i qaseshin problemit ose detyrës. Ajo çfarë mësova është se duke e bërë atë vetë në vend që t’i jepja feedback dhe ta lejoja një punonjës ta provonte sërish, harrova detyrën time si trainer, që duhet t’i demonstroja punonjësit se si ta bëntë më mirë një detyrë.
—Ross Resnick, Roaming Hunger

 

5. “Filani e bën këtë punë më mirë se ti”

Të krahasosh punonjësit me njëri-tjetrin është mënyra më e shpejtë për t’i kthyer marrëdhëniet e punës në rivalitet. Konkurrenca e brendshme duhet të jetë e kujdesshme, jo inatçore. Menaxherët e një kompanie duhet të jenë të kujdesshëm në pjesën e sugjerimit se kolegët janë më të mirë se njëri-tjetri. Liderat e fortë kanë parasysh të njohin arritjet pa fyer të tjerët.
—Danny Wong, Blank Label

 

6. “Ti nuk kupton.”

Të gjithë e dimë se liderat efektivë marrin në punë vetëm njerëz të zgjuar, por t’u thuash më pas atyre se ata nuk kuptojnë se si ta bëjnë një gjë, ia ul vlerën inteligjencës së tyre. Jo vetëm që kjo u dëmton moralin, por i ‘fik’ ata para se të kuptosh realisht situatën. Një lider i fortë kupton se nëse ka keqkuptime në skuadrën e tij, është detyra e tyre që të iniciojnë dialogun dhe të sqarojnë gjithçka.

—Jared Brown, Hubstaff

 

7. “Performanca jote individuale mund të fundosë kmpaninë.”

Një nga ato gjërat që e helmon më shumë figurën e një lideri të fortë është kur thotë se performanca individuale e tij/e saj mund ta fundosë kompaninë. Në vend të kësaj liderat e fortë promovojnë frymën e punës në skuadër dhe idenë se çdo pjesëtar i saj kontribuon në mënyrën e tij/e saj unike në performancën e përgjithshme të kompanisë. Nuk duhet kurrë që t’i bësh punonjësit të ndiejnë se mbajnë mbi shpatullat e tyre të gjithë peshën e kompanisë.
—Kristopher Jones, LSEO.com

 

 

8. “Ti nuk ke më motivimin që kishe dikur”

T’i thuash dikujt se e ka humbur grintën, rrallë se do ia ngrejë dëshirën për të punuar fort për ty. Duke i nëpërkëmbur profesionalisht dhe personalisht, ajo që do të marrësh është një përgjigjie negative dhe mundësisht edhe të humbasësh respektin e tyre. Mundohu të përçosh mesazhin më me sportivitet, si psh:”Si Superman, Unë besoj se ti thith mjaftueshëm energji për të përballuar forcën që të duhet.”
—Ranan Lachman, Pley

 

 

9. “Sepse të thashë:’Jo’”

Duhet të ketë gjithmonë një arsye se pse po i kërkoni një individi të caktuar në skuadrën tuaj se pse duhet ta bëjë diçka. Një lider i fortë u beson punonjësve të tyre dhe krijon terren për shumë transparencë që të kuptojnë se si një kërkesë ose ide lidhet ngushtësisht me misionin e kompanisë.
—Abby Ross, ThinkCERCA

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0