75 milion euro humbje në turizëm për tremujorin e tretë të 2020

Sipas Këshillit Botëror të Udhëtimit dhe Turizmit (WTTC), kontributi i turizmit në PBB-ën botërore ka qenë 10.3%.

Në shtator WTTC, parashikoi si skenarin më të keq të mundshëm për ecurinë e turizmit si në vijim:

  • ulje me 70% të udhëtimeve ndërkombëtare;
  • ulje me 64% të udhëtimeve brenda vendit;
  • rënie të vendeve të punës në sektorin e turizmit me 197.5 milionë;
  • një rënie të efektit që ky sektor ka në PBB-ë me 5543 bilion dollarë

Po si është situata e turizmit në Shqipëri në tremujorin e dytë të 2020?

Grafiku 1. Numri i vizitorëve rezident dhe jo-rezident, tremujore (2019-2020)

Burimi: INSTAT, 2020

Më sipër jepen statistikat në lidhje me numrin e vizitorëve në Shqipëri për vitin 2019-2020 të ndarë në tremujore. Për shkak edhe të kufizimeve në lëvizje, ka një ulje të ndjeshme të vizitorëve jo-rezident për 3 mujorin e parë dhe të dytë të 2020 krahasuar me të njëjtën periudhë një vit më parë.

Por nëse do të krahasojmë tremujorin e tretë të 2020 me tremujorin e tretë të 2019 rënia e numrit të turistëve është rreth 43.3%.

Pavarësisht masave të marra për të nxitur shqiptarët për të pushuar në Shqipëri, përsëri impakti nuk ka qenë i lartë. Dhe kjo e ka një shpjegim, pasi gjendur përballë një të ardhme të pasigurt në lidhje me vendet e punës, apo edhe kufizimet për lëvizje kjo i nxitë individët që të kursejnë më shumë dhe të shpenzojnë vetëm për të mirat e nevojshme duke hequr pjesërisht edhe dorë nga pushimet. Por përveç se e parë në aspektin ekonomik, frika e infektimit dhe pasiguria e grumbullimeve i nxisin njerëzit që të minimizojnë lëvizjet dhe për pasojë edhe shpenzimet.

Grafiku 2. Numri i netëve të qëndrimit T3.2019-T3.2020

 

Burimi: INSTAT, 2020

Nëse do të krahasojmë numrin total të turistëve që kanë qëndrua në secilin nga tremujoret e 2019 dhe 2020, kemi një rënie me 44.9% të numrit të netëve të qëndrimit.

Sipas studimit të INSTAT të vitit 2018 “Turizmi në Shifra”[1] , një turist në Shqipëri shpenzon në një ditë 63 euro mesatarisht.

Numri i netëve të qëndrimit nga tremujori i dytë i 2020 në tremujorin e dytë të 2019 ka rënë më 892,318 netë qëndrimi. Numri i turistëve për të njëjtën periudhë kohore ka rënë me 283,851 individë. Ku një shtetas  i huaj ose jo shpenzon mesatarisht  4.2 ditë qëndrimi në Shqipëri.

Përkthyer në të ardhura për turizmin, mesatarisht në tremujorin e tretë të 2020 krahasuar me tremujorin e trete të 2020 ky sektor ka humbur 75 milion euro. Gjendur përballë një humbje të tillë, ku theksoj që ky ka qenë edhe sektori më i goditur dhe sektori i cili nuk ka marrë mbështetje.

A duhet të kërkohet një lehtësirë fiskale për këtë sektori, ose shtyrje në kohë të detyrimeve tatimore?

Pyetja është nga cili buxhet do i nxjerrin këto paketa në mbështetje të turizmit?

Sot miratohet edhe buxheti i 2021, që disa e quajnë “buxheti  optimist” disa të tjerë “buxheti elektoral” ose “buxheti i rindërtimit” por e sigurt që nuk është buxheti që u vjen në ndihmë bizneseve përballë humbjeve nga pandemia.

[1] http://instat.gov.al/media/4169/turizmi-ne-shifra-2018.pdf

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale