50 VIP-at e 2013-s - Business Magazine Albania

50 VIP-at e 2013-s


Nga Ornela Liperi

Cilat jane 50 kompanite me te medha sipas xhiros. Daljet dhe hyrjet e reja. Te gjitha ndryshimet ne vitin e veshtire 2013

Me nje rritje prej vetem 0.4%, me e uleta qe nga 1997-a, viti 2013 ka qene pa dyshim mjaft i veshtire per biznesin. Te dobesuara nga viti i peste radhazi i krizes se pas 2008-s, te shqetesuara per nje konfliktualitet ekstrem te politikes, i cili kulmoi ne zgjedhjet e 2013-s, sipermarrjet shqiptare po perpiqen me te gjitha format te mbijetojne, te pershtaten dhe te sofistikohen dhe te konkurrojne ne nje treg qe nuk do te jete me i njejti.

Dhe te medhate duket se ia kane dale serish mbane, teksa ne vite kane arritur te ngrene infrastrukturen e duhur, te investojne ne teknologji e menaxhim dhe te shfrytezojne ekonomine e shkalles, qe i ka bere me rezistente ndaj krizes, ne raport me te voglat. Nje pjese e madhe e tyre rezultojne me rritje dyshifrore te qarkullimit vjetor. Sipas te dhenave te perpunuara nga “Monitor” nga bilancet e 100 kompanive me te medha, xhiro e tyre ne total eshte rritur me rreth 7%, e udhehequr nga gjigantet e naftes. Ritmet e rritjes se 100 VIP-ave jane ngadalesuar ne raport me vitet e meparshme, duke qene me te uletat, qe nga 2008-a, kur “Monitor” disponon te dhenat krahasuese.

renditja-1

Ka kompani qe nuk i kane rezistuar presionit te tregut, krizes e konkurrences, duke pare renien e te ardhurave e daljen nga lista e 100 te medhenjve. Te tjera jane zgjeruar me ritme dyshifrore, duke fituar nje pozicion tek 100 VIP-at (shiko nen-ndarjen hyrje daljet nga lista e VIP-ave).

Ne nje vit, kur u nderruan pushtetet pas dy mandatesh te qeverisura nga te djathtet, nuk kane munguar as surprizat me daljet nga tregu apo renien e thelle te disa sipermarrjeve, qe kishin lulezuar gjate kesaj periudhe.

“Monitor” sjell renditjen e 100 kompanive me te medha per vitin 2013, hartuar ne baze te te dhenave te bilanceve, qe na jane vene ne dispozicion nga Qendra Kombetare e Regjistrimit (QKR).

10 me te medhate

I pari eshte Bankers Petroleum, qe vijon te ruaje kryesimin prej dy vitesh, me nje qarkullim vjetor prej rreth 484 milione eurosh, i ndjekur nga operatori kryesor ne tregtimin e naftes, Kastrati, qe dhe ai nuk po njeh ndalje ne rritjen e xhiros se realizuar, per te arritur ne 457 milione euro ne vitin 2013.

Ne vend te trete eshte ish-CEZ Shperndarje, sot Operatori i Shperndarjes se Energjise Elektrike (OSSHE), qe me gjithe problematiken e viteve te fundit dhe kalimin e sforcuar te pronesise qe ndodhi gjate 2013-s, arrin te kete kete pozicion te mire ne renditje, duke qarkulluar 269.3 milione euro.

E katerta eshte Banka Kombetare Tregtare, e cila qe ne 2012-n, kaloi ne institucionin financiar me te madh ne vend per te ardhurat, ndersa ne fund te gjashtemujorit te pare 2014 u be dhe me e madhja ne vend sipas aktiveve. Per vitin 2013, ajo kishte nje qarkullim vjetor prej 255.5 milione eurosh.

Te kater vendet e para nuk kane asnje ndryshim nga viti i kaluar.

Ne vend te peste eshte Korporata Elektroenergjetike Shqiptare (KESH), e cila, ndonese ne nje situate teper problematike likuiditeti, rrit pozicionin e saj ne liste, duke mbajtur nje nivel te larte faturimi, prej 209.6 milione eurosh.

Ajo ndiqet nga Kurum, qe eshte ngjitur ne pozicionin e gjashte, nga i teti qe ishte ne 2012-n, edhe pse nuk ka arritur te rrise xhiron ne vitin 2013, qe ishte ne nivelin e 176 milione eurove.

Nje tjeter sipermarrje nafte, si edhe Kastrati, aktive ne tregtimin me shumice e pakice te naftes, Europetrol Durres Albania, pozicionohet ne vendin e shtate, me nje xhiro prej 161.2 milione eurosh.

Ne vendin e tete eshte Raiffeisen Bank, e cila vijon ne strategjine e grupit Raiffeisen International per nje ulje te pilotuar te madhesise se saj ne vendet e Lindjes, duke qarkulluar ne filialin e saj ne Shqiperi rreth 147 milione euro.

Sipermarrja e nente me e madhe ne vend eshte Vodafone, e cila, me nje xhiro prej 131.8 milione eurosh, mbetet edhe kete vit si kompania me e madhe e telefonise celulare.

Listen e 10 me te medhave e mbyll Marketing Distribution, qe ka arritur serish te hyje ne dhjeteshe, pasi kishte disa vjet qe kishte dale jashte saj, duke realizuar nje xhiro prej gati 109 milione eurosh.

Hyrje-daljet nga lista

Hyrjet, kryesojne ndermarrjet tregtare

Mediterranean Shipping Agency ka pare ngjitjen me te shpejte ne liste, duke pothuajse trefishuar aktivitetin e saj, ne rreth 3.5 miliarde leke.

Orti, nje sipermarrje qe vepron ne fushen e tregtise, ka shenuar gjithashtu nje zgjerim prej 55%, duke kercyer ne vendin e 65, me nje faturim vjetor prej rreth 3 miliarde lekesh.

Porto Romano Oil eshte ngjitur gjithashtu ne vendin e 70, pas nje rritjeje te qarkullimit vjetor me 71% ne rreth 2.9 miliarde leke.

Dy sipermarrje qe veprojne ne aktivitetin e call center, Intercom Data Service (IDS) dhe Alba Call, jane gjithashtu dy hyrje te reja ne liste, perkatesisht ne vendet e 76 dhe 90 (shiko nenndarjen “Rritja e Call center, kryesojne ne punesim”).

VEGA dhe Besniku, te dyja sipermarrje ne import-eksport kane pare gjithashtu nje rritje te xhiros me mbi 50%, duke hyre ne listen e 100 VIP-ave, perkatesisht ne pozicionin e 79 dhe 80. Ducellari 2010 eshte nje tjeter sipermarrje tregtare me nje faturim prej rreth 2.6 miliarde lekesh, ne pozicionin e 82.

Frigo Food dhe Food Trade jane zgjeruar me ritme dyshifrore, duke hyre dhe ato te 100 me te medhate, perkatesisht ne vend te 86 dhe 87.

Edhe kompania e bitumit, Izvor’99 eshte rritur me 77% ne 2.1 miliarde leke.

Distribrands,edhe ajo ne fushen e aktivitetit tregtar eshte rritur me 46%, ne 2.15 miliarde leke.

Daljet

Mobal Albania, e perfshire ne infrastrukturen e telefonise celulare, eshte nje nga daljet kryesore nga lista. Pas nje qarkullimi prej 3.4 miliarde leke ne 2012-n, faturimi i saj ka rene nen 1 miliard leke nje vit me pas.

ALEAT, kompania e koncesionit te pasaportave, e ka ulur gjithashtu ndjeshem xhiron, ne 1.6 miliarde leke ne 2013-n, nga 3.1 miliarde leke ne 2012-n.

Fabrika me e madhe e prodhimit te kepuceve, dhe nje nder eksportuesit me te medhenj ne vend, Donniana doli nga 100 VIP-at ne 2013-n, pasi xhiro e saj pothuajse u pergjysmua, nga 2.4 miliarde leke, ne 1.3 miliarde leke. Kompania kaloi nje periudhe te veshtire pas ndarjes nga partneret italiane, por ne 2014-n ajo e ka marre serish veten, pas sigurimit te kontratave te medha te shitjes ne shume vende ne Europe e bote, sipas drejtueses se saj, Donika Mici.

Fabrika e Çimentos ne Elbasan ka shenuar nje performance negative, me nje renie prej 20%, ne rreth 1.8 miliarde leke.

Ulje-ngritjet e kompanive te rrugeve

Dalje te tjera nga lista e 100 VIP-ave jane dhe kompanite e ndertimit Salillari, Dega ne Shqiperi e Shoqerise Porr Bau, Dega ne Shqiperi e Todini Construzioni, Bechtel & Enka.

Sipermarrjet e ndertimit, sidomos ato te huajat kane luhatje te medha te faturimit vjetor, ne varesi te projekteve qe punojne dhe gjatesise se tyre ne kohe. Ne 2013-n, mbreti i rrugeve rezulton Copri-Akror, e perfshire ne ndertimin e segmentit Tirane-Elbasan, me nje xhiro vjetore prej 9.6 miliarde lekesh, 75% me shume me baze vjetore.

monitor 50-kompanite-me-te-medha

 

Burimi: Marre nga Revista Monitor 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0