4 Shenjat e horoskopit që shohin vetëm interesin e tyre - Business Magazine Albania

4 Shenjat e horoskopit që shohin vetëm interesin e tyre


Ekspertët vazhdojnë edhe nxjerrin në pah karakteristikat e tjera të njerëzve bazuar te shenja e horoskopit.

Janë pikërisht këto 4 shenja horoskopi që janë më shumë egoistë se të tjerët: demi, binjakët, dashi dhe luani.

1. Demi

Demat shohin më shumë interesin e vet, rehatinë e tyre dhe më pas mendojnë për të tjerët. Për ta ka shumë rëndësi siguria e tyre në jetë dhe nuk rrezikojnë shumë për të tjerët rreth tyre. Ata janë kokëfortë dhe e kanë të vështirë të bëjnë kompromise me të tjerët për diçka.

2. Binjakët

Binjakët kanë dëshirë të rrezikojnë, por më shumë edhe ata shohin interesin e tyre. Ata e kanë problem të angazhohen, sepse e mbrojnë veten e tyre nga zhgënjimet. Frika për gjërat e papritura në jetë, i bën binjakët të jenë më shumë egoistë.

3. Dashi

Dashi njihet si një shenjë që dëshiron që të tjerët t’i vijnë nga pas. Ata nuk duan ta hedhin të parët hapin për të bërë diçka, por gjithmonë presin për veprimet e të tjerëve. Nëse një dash nuk ka interes, as nuk e realizon fare diçka.

4. Luani

Një luan dëshiron në rradhë të parë të shikojë qejfet e veta, e më pas gjërat e të tjerëve. Dëshira për të qenë në qëndër të vëmendjes i bën ata të jenë egoistë në krahasim me të tjerët. Luanët janë ambiciozë dhe më shumë duan ta shohin mirë veten e tyre.

/YourTango 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0