4 arsyet kryesore perse konsumatoret po i braktisin blerjet online - Business Magazine Albania

4 arsyet kryesore perse konsumatoret po i braktisin blerjet online


Me shume se nje e treta e konsumatoreve (37 perqind) thone se me se shumti i kane braktisur blerjet online sepse ne momentin e fundit ato kane gjykuar se kostoja e blerjeve eshte e shtrenjte, sipas nje raporti te fundit nga Offers. com

Arsyeja e dyte me e zakonshme e mosplotesimit te nje blerjeje online eshte gjetja e nje cmimi me te leverdisshem ne ne nje website tjeter, sipas 24 perqind te te pyeturve.

Rreth 12 perqind e te anketuarve thane se shpesh ato i braktisin blerjet online sepse nuk mund te gjejne dot ne kod kuponi ndersa 7 perqind te tjere sepse ngaterrohen gjate procesit te pagimit online.

Vetem 20 perqind thone se i blejne gjithnje gjerat online.

Gjithashtu raporti jep te dhena se cfare i bind konsumatoret te blene online. Rreth 53 perqind te te anketuarve thone se ndikohen nga fjalet e mira te konsumatoreve kur ato jane te pavendosur te blene dicka online; 51 perqind ndikohen nga nje oferte e mire ndersa 31 perqind ndikohen nga cilesia e website ku ato bejne blerjen.

why-offers-021014

Sa i perket te dhenave se perse konsumatoret blejne online, raporti thote se rreth 41 perqind mendojne se kjo eshte nje menyre me e pershtatshme; 21 perqind thone se gjejne cmime te uleta dhe 14 perqind sepse ka nje game perzgjedhjeje dyqanesh.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0