Me shume se nje e treta e konsumatoreve (37 perqind) thone se me se shumti i kane braktisur blerjet online sepse ne momentin e fundit ato kane gjykuar se kostoja e blerjeve eshte e shtrenjte, sipas nje raporti te fundit nga Offers. com
Arsyeja e dyte me e zakonshme e mosplotesimit te nje blerjeje online eshte gjetja e nje cmimi me te leverdisshem ne ne nje website tjeter, sipas 24 perqind te te pyeturve.
Rreth 12 perqind e te anketuarve thane se shpesh ato i braktisin blerjet online sepse nuk mund te gjejne dot ne kod kuponi ndersa 7 perqind te tjere sepse ngaterrohen gjate procesit te pagimit online.
Vetem 20 perqind thone se i blejne gjithnje gjerat online.
Gjithashtu raporti jep te dhena se cfare i bind konsumatoret te blene online. Rreth 53 perqind te te anketuarve thone se ndikohen nga fjalet e mira te konsumatoreve kur ato jane te pavendosur te blene dicka online; 51 perqind ndikohen nga nje oferte e mire ndersa 31 perqind ndikohen nga cilesia e website ku ato bejne blerjen.
Sa i perket te dhenave se perse konsumatoret blejne online, raporti thote se rreth 41 perqind mendojne se kjo eshte nje menyre me e pershtatshme; 21 perqind thone se gjejne cmime te uleta dhe 14 perqind sepse ka nje game perzgjedhjeje dyqanesh.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.