Kompanitë shqiptare u munduan të shfrytëzonin në maksimum pjesëmarrjen e Kombëtares Shqiptare të Futbollit në arenën europiane. Përveç kompanive që qenë sponsor zyrtar të kombëtares pati edhe të tjera që lidhën ofertat e tyre me ecurinë e ekipit.
Reklamat e para apo në pushim të ndeshjeve i kemi dëgjuar aq shumë, sa tashmë i kemi mësuar përmendësh.
Duke vleresuar idenë, origjinalitetin dhe realizimin e spoteve publicitare. Këto 3 kompani patën impaktin më të mirë te konsumatori duke marrë për bazë edhe numrin e lartë të klikimeve që kanë marrë në rrjetet sociale.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.