Vëmendja është pasuria jonë më e çmuar. Në botën e sotme të shpejtë, me pajisje digjitale dhe cikle mediatike të rrumbullakta rreth kohës, të fituar vëmendjen e audiencës është kritike për suksesin e komunikimit tonë. Me kaq shumë shpërqëndrime që përpiqen për kohën tonë, duhet aktivisht të kërkojmë dhe të fitojmë vëmendjen e audiencës sonë përpara. Nëse arrini të angazhoni audiencën tuaj, ata do të qëndrojnë të përqëndruar dhe do të jenë më pak të shpërndarë. Plus, do të keni një shans më të mirë për të treguar rëndësinë dhe ndikimin e temës suaj për ta. Me këtë qëllim, këtu janë tre mënyra për të angazhuar audiencën tuaj gjatë një prezantimi tuaj.
Tre Mënyra për të Angazhuar Audiencën
1.Angazhimi Fizik
Ku shkon trupi, shkon edhe truri. Çdo gjë që bën audiencën tuaj të ndërmarrë diçka me trupin e tyre krijon angazhim. Qofsh duke prezantuar një propozim ose prezantim në person, ose duke zhvilluar një takim virtual, mendojeni se si mund të përfshini angazhim fizik në aktivitetet tuaja.
Për shembull, mund të kërkoni që njerëzit të shikojnë një video, të lexojnë një material, të klikojnë diçka në ekrane të tyre, të ngrejnë dorën, ose të përdorin reagime virtuale. Të gjitha këto kërkojnë nga audiencat të bëhen pjesëmarrës në komunikimin tuaj, jo thjesht vëzhgues. Një ftesë e thjeshtë për “Kthehuni tek personi pranë jush dhe përshëndetini ata” ose “Lexoni atë që është në slide dhe ndani mendimet tuaja” mund t’i përfshijë ata.
Lexo edhe:Mjetet më të mira të I.A. në produktivit në vitin 2023
2.Angazhimi Mendor
Luftoni kundër tendencës së audiencës tuaj për të ndërlikuar ose bërë disa gjëra njëkohësisht duke kultivuar angazhimin në grup. Ka tre mënyra të thjeshta për të bërë këtë: pyesni pyetje gjatë prezantimit tuaj; përfshini deklarata provokuese, të dhëna dhe statistika; dhe sillni analogji të zgjuara.
Kur keni një pyetje, njerëzit pothuajse automatikisht fillojnë të mendojnë për përgjigjen e tyre, duke i zhvendosur ato nga dëgjimi pasiv në pjesëmarrje aktive.
3.Angazhimi Gjuhësor
Angazhimi gjuhësor është përdorimi i fjalëve të përfshira, gjuhë e udhëtimit në kohë dhe referenca te pikpamjet ose përvojat e përbashkëta. Fjalët e përfshira i ftojnë njerëzit në komunikimin tuaj. Për shembull, jemi programuar që të interesohemi kur dëgjojmë emrin tonë , ashtu si edhe kur dëgjojmë fjalën “ju”. Përmendni emrat e pjesëmarrësve dhe përdorni fraza si “Siç e dini…” ose “Ju mund të pyesni…” ose “Sot, do të mësoni…”.
Kombinimi i Teknikave të Angazhimit
Ju nuk duhet të mbështeteni vetëm në një teknikë angazhimi njëkohësisht. Në vend të kësaj, kombinoni ato për të rritur dhe përmirësuar efektin e tyre. Për shembull, sondazhi është një mënyrë e shkëlqyeshme për të përfshirë të dy, trurin dhe trupin me një kombinim të shkëlqyer të aktiviteteve. Funksionon me një pyetje sondazhi të thjeshtë si, “Nëse shfaqeni me dorë, cili nga të gjithë këto mendoni se është elementi më i rëndësishëm i XYZ?” Sinergjia e teknikave të angazhimit fizik, mendor dhe gjuhësor të përdorura në këtë pyetje e bën audiencën të dalë nga neutraliteti dhe të futet në ritem me ju.
Ajo që keni për të thënë është e rëndësishme, kështu që jepini vetes shansin më të mirë për të transmetuar mesazhin tuaj tek audiencat, duke përfituar vëmendjen e tyre, dhe më pas, më e rëndësishmja, duke e mbajtur atë vëmendje.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.