14 instrumenta nga Google që nuk e dinit që ekzistonin - Business Magazine Albania

14 instrumenta nga Google që nuk e dinit që ekzistonin


Google njihet si një nga kompanitë më inovative në fushën e teknologjisë dhe në ofrimin e risive, të cilat tentojnë të lehtësojnë dhe zgjidhin problemet e jetës së përditshme. E vërteta është që jo të gjithë dinë të shfrytëzojnë atë që u ofrohet. Më poshtë do të gjeni 14 mjete të ofruara nga Google, të cilat do t’ju ndihmojnë në eksperiencën tuaj me të.

  1. Google Ngram Viewer

Google Ngram Viewer mundëson kërkimin e fjalëve kyçe në miliona databaza, që i përkasin një harku kohor tepër të madh. Një mjet i nevojshëm për të përcaktuar trendet e kohës.

https://books.google.com/ngrams

  1. Google Correlate

Përdoret për të parë trendin në kohë të fjalëve specifike. Ekziston mundësia e të krijuarit një grafik, ku më pas Google Correlate do t’ju japë fjalët kyçe, që i përshtaten po atij grafiku.

https://trends.google.com/trends/

  1. Google Trends

Një tjetër mjet nga Google për të ndihmuar në përcaktimin e trendeve të kohës. Mjafton thjesht të shkruani një fjalë dhe ju shfaqen të gjitha informacionet përkatëse në lidhje me përdorimin e saj gjatë gjithë viteve.

https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-cee/

  1. Google Think Insights

Një mjet i nevojshëm për sipërmarrësit dhe profesionistët në industri të ndryshme. Këtu do mund të gjeni studime të ndryshme, si dhe këshilla për të zhvilluar më tej biznesin tuaj. Google Think Insights ju ndihmon gjithashtu në analitikat e faqes tuaj të internetit, nëse keni një të tillë.

  1. Google Public Data Explorer

Krijon mundësinë e kërkimit nëpërmjet databasa-ve në të gjithë botën si Banka Botërore, Eurostat etj. Pasi keni gjetur atë çfarë ju nevojitet, mund të krijoni një grafik përkatës, përsëri me ndihmën e këtij mjeti.

https://www.google.com/publicdata/directory

  1. Full Value of Mobile

Një analizues tepër praktik për biznezet. Ju bën të mundur të njihni më mirë audiencën në faqen tuaj dhe të kuptoni se sa prej tyre bashkëveprojnë me ju nga celulari. Në këtë mënyrë arrini të bëni dhe një vlerësim të faqes tuaj.

https://www.thinkwithgoogle.com/advertising-channels/mobile-marketing/full-value-of-mobile/

  1. Get your business online

Iniciativë e Google, për t’u ardhur në ndihmë bizneseve të vogla dhe për të zhvilluar ekonominë e zonës në të cilat ato ndodhen.

https://smallbusiness.withgoogle.com/

  1. Webmaster Tools

Lejon adminët e faqes të monitorojnë trafikun në faqet e tyre të internetit.

https://www.google.com/webmasters/#

  1. Schemer

Schemer është ndërthurja e një “to-do list” më një aplikacion ndihmues në planifikimin e eventeve. Lidhet lehtësisht me adresën në G-Mail dhe ështe ideale gjatë udhëtimeve turistike.

  1. Google Fonts

Ju mundëson përdorimin e fonteve të ndryshme të shkrimit, të cilat mund të përdoren privatisht ose për arsye komerciale.

https://www.google.com/webmasters/#

  1. Google Developers

Google Developers ofron informacione të përdorshme nga developers, si dhe u krijon atyre mundësine e bashkëpunimeve dhe takimeve për punë.

https://developers.google.com/

  1. Dart

Dart është një gjuhë programimi e krijuar nga Google me synim zëvëndësimin e JavaScript si gjuhë e aplikacioneve moderne. U prezantua si gjuhë programimi në vitin 2011, por është akoma në faza zhvillimi.

  1. Google Keep

Google Keep lidhet me Google Drive dhe shërben si një “notebook” për ato që duan të mbajnë shënime gjatë kohës që janë në lëvizje.

https://keep.google.com/

  1. Google Sky

Pjesë e Google Earth, Google Sky ju lejon të eksploroni hapësirën dhe sistemet yjore, e gjitha kjo e bërë e mundur prej bashkëpunimit me Nasa.

https://www.google.com/sky/

Ergys Kosovrasti

Mashable

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0