Yahoo do te fokusohet me shume tek Mail dhe Weather - Business Magazine Albania

Yahoo do te fokusohet me shume tek Mail dhe Weather

~2 minuta lexim


Yahoo ka njoftuar per ndryshime ne strategjine e saj te cilat jane projektuar si parapergatitje per epoken mobile duke u perqendruar me teper tek produktet e rendesishme si Mail apo aplikacionet e motit.

Se shpejti kompania do te nxjerre jashte funksionimit Upcoming, Deal, SMS Alerts, Yahoo Kids, Yahoo! Mail, aplikacionet e Messenger si dhe disa versione te vjetra te Yahoo! Mail. Njerezit e kane te veshtire te perballojne kaq shume aplikacione prandaj reduktimi i tyre shihet si shume i nevojshem.

Yahoo ka deklaruar se aktualisht disponon 80 aplikacione, por eshte e ditur qe nje numer shume i vogel i tyre, per kete arsye fokusimi tek produktet me te rendesishme mund te konsiderohet si nje levizje e mencur.

Pjesa me e madhe e aplikacioneve do te jene terhequr deri ne fund te muajit prill, megjithate per secilin prej tyre ekziston nje alternative zevendesuese. P.sh ne vend te SMS Alert ju mund te ndiqni faqet e ndryshme te lajmeve te Yahoo me aplikacionet e tyre mobile ose mund te vendosni alarme email-i nepermjet Yahoo Messenger.

Persa i perket te versioneve te vjetra te Yahoo Mail duke perfshire ketu edhe Yahoo Mail Classic, caktivizimi i tyre do te realizohet me 3 qershor 2013. Yahoo po perpiqet te nxise njerezit te perdorin produktin e ri Mail dhe mundesisht vete versionin HTML te thjeshte ne rast se dispononi nje linje interneti te ngadalte, dial-up ose nje shfletues jo te perditesuar.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Ndryshimi nuk është i dhimbshëm. Rezistenca ndaj tij është.”
— Tim Ferriss
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0