Visa me një produkt të ri që përdor blockchain për transaksionet ndërkufitare - Business Magazine Albania

Visa me një produkt të ri që përdor blockchain për transaksionet ndërkufitare


Visa duket se bën gjithçka në një shkallë masive. Ajo po shqyrton një treg më të madh: transaksionet ndërkufitare business-to-business (B2B), ku bankat transferojnë para në emër të klientëve të korporatave. Visa thotë se është duke hyrë në një treg prej 125 trilionë dollarësh dhe duke përdorur softuerin e teknologjisë së shpërndarjes, ku transaksionet duhet të konfirmohen nga kompjuterë të shumtë në një rrjet që të konsiderohet përfundimtare – për t’i bërë këto pagesa më të shpejta, më të lira dhe më transparente.

Lexoni: Si të ruhesh nga “boshatisja” e llogarisë si rrjedhojë e blerjeve të pasigurta në internet?

Shumica e pagesave ndërkufitare bëhen përmes Shoqërisë për Telekomunikacionin Ndërbankar Financiar Botëror, ose Swift, një organizatë belge e krijuar në vitin 1973 që numëron 11,000 institucione financiare si anëtarë. Por sistemi i tij i trashëgimisë ka joefikasitet. Për shkak se disa banka janë të lidhura drejtpërdrejt me njëra-tjetrën, një pagesë që ka origjinën në Kansas City për në Nairobi, mund të duhet të ndalojë në bankat në New York dhe Londër përpara se të arrijë destinacionin e saj përfundimtar, ku çdo bankë merr një tarifë. Është gjithashtu e vështirë të gjurmoni progresin e transferimit dhe të parashikoni se sa do të kushtojë, duke përfshirë edhe atë kurs të këmbimit të huaj që do të merrni.

Në vitin 2017, Swift nisi një shërbim të ri, gpi, për të shpejtuar transaksionet dhe transparencën. Me këtë produkt, gati të gjitha transaksionet zgjidhen brenda 24 orëve, thotë Harry Newman, kreu i bankave në Swift. Deri më tani, 3.500 banka kanë nënshkruar dhe ato qarkullojnë rreth 300 miliardë dollarë në ditë për shërbimin, afërsisht gjysmën e totalit të vëllimit të përditshëm të Swift.

Visa gjithashtu po bën transaksione më të shpejta dhe më transparente me produktin e ri të lançuar B2B Connect, thotë Kevin Phalen, kreu global i zgjidhjeve të biznesit të Visa. Programi i sapo lançuar lehtëson lidhjet e drejtpërdrejta bankare. Institucionet financiare mund të shohin gjithashtu pagesat apo tarifat paraprakisht. Transaksionet zgjidhen më shpejt, në një ose dy ditë. B2B Connect është duke shfrytëzuar përvojën e saj të madhe në fusha si pagesat komplekse, sigurinë kibernetike dhe pajtueshmërinë.

Ekipi i Phalen krijoi Visa B2B Connect duke përdorur teknologjinë e shpërndarjes së bilancit, sepse ajo siguron më shumë transparencë dhe gjurmueshmëri sesa një bazë të dhënash tipike shtetërore, thotë ai. Ata përdorën Hyperledger Fabric, softuerin blockchain që u zhvillua pjesërisht nga IBM dhe u organizua nga Linux, për ta ndërtuar atë dhe ka dy vjet që është lançuar. Ndryshe nga blockchain e bazuara në kriptovalute, duke përfshirë Bitcoin dhe Ethereum, produkti i Visa nuk është i decentralizuar, pasi gjiganti i pagesave ka kontroll të plotë mbi të. Visa bëri listën e parë të Forbes ‘Blockhain 50’ në fillim të këtij viti.

Lexoni: Coinbase po lançon një kartë debiti bitcoin në Europë

Visa B2B Connect është përqendruar në lehtësimin e transaksioneve B2B me vlera të larta prej rreth 15,000 dollarë dhe më shumë, që përfaqëson afro 10% të tregut ndërkufitar prej 125 trilionë dollarësh, thotë Phalen. Është në partneritet me FIS, një proçesor pagese me bazë në Jacksonville dhe me ofruesin e teknologjisë financiare në më shumë se 20,000 institucione financiare. Kjo do t’i japë Visa-ës akses në grupin e pasur të klientëve të bankës FIS, të cilët mund të zgjedhin të përdorin B2B Connect për pagesa nëse dëshirojnë.

Pse një kompani si FIS, me rrjetin e vlefshëm të shpërndarjes, nuk dëshiron të ndërtojë një produkt si Visa B2B Connect më vete? “FIS herë pas here ka parë futjen e rrjeteve të reja në treg, por në shumicën e rasteve ne luajmë rolin e partnerit të integrimit që ndihmon institucionet financiare të marrin pjesë në rrjete,” thotë Raja Gopalakrishnan, drejtuese ndërkombëtare e bankave dhe pagesave FIS.

/Forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0