Twitter, mjet kritike, sjell reagime te ‘droguara’ - Business Magazine Albania

Twitter, mjet kritike, sjell reagime te ‘droguara’


Nje studim i gjate nga Pew Research Center ka konfirmuar hipoteza qe tashme ishin ne dyshim. Perdoruesit e rrjeteve sociale jane me liberale, anojne nga e majta dhe jane me kritike ndaj shoqerise.

Nje element qe duhet konsideruar eshte kur analizohen ‘tweet-et’ e perdoruesve per nje event te vecante. Twitter, nje mjet kritike. Nje studim qe zgjati nje vit, u krye nga Pew Research Center, ka treguar qe reagimet e perdoruesve te rrjetit social nuk jane perfqesuese te mendimit te shoqerise ne kompleksin e vet.

Ne fakt ka me shume kritika sesa reagime pozitive dhe me shume jane liberale sesa konservatore. Analiza, eshte bazuar dhe si studim gjate periudhes se zgjedhjeve ne SHBA, ka konfirmuar se eshte nje ndienje e perhapur, domethene se shumica e perdoruesve te rrjetit social (me shume te rinjte, te pasurit dhe njerezit me edukate) jane me shume demokratike (ne kuptimin e partive politike) sesa republikane.

Por ky zbulim ka nxjerre ne pah dhe nje element tjeter, se rrjeti social perdoret me shume per te kritikuar sesa per te vleresuar, eshte nje mjet polemike. Tre rastet me rezultatet me te dukshme jane rizgjedhja e Obames, debati televiziv Obama-Romney dhe vendimi i gjykates supreme per martesat e te njetes gjini.

Sic thuhet kur nuk kane c’te thone per kandidatet demokratike apo per nje pozicion liberal kunder nje me konsevatori, perdoruesit hidhen ne sulm me kritika dhe jane me te dhunshem gjate eventeve.

Ketu tregohen me liberale se vete liberalet. Te gjitha rastet shpjegohen duke u bazuar ne diferencat e sondazheve dhe sipas rezultateve, perdoruesit e Twitter jane me te rinj (mbase dhe minorene), mund te jene njerez qe nuk ndodhen fare ne ate shtet dhe publiku eshte me i gjere.

Ja si jane perdoruesit e Twitter, liberale nese perballen me ndonje konservator dhe superkritike sapo gjejne rastin. Nje studim qe ka shume rendesi nese mendojme qe jemi ne epoken e rrjeteve sociale dhe kur flitet aq shpesh per ‘popullin ne web’.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0