Twitter, mjet kritike, sjell reagime te ‘droguara’ - Business Magazine Albania

Twitter, mjet kritike, sjell reagime te ‘droguara’


Nje studim i gjate nga Pew Research Center ka konfirmuar hipoteza qe tashme ishin ne dyshim. Perdoruesit e rrjeteve sociale jane me liberale, anojne nga e majta dhe jane me kritike ndaj shoqerise.

Nje element qe duhet konsideruar eshte kur analizohen ‘tweet-et’ e perdoruesve per nje event te vecante. Twitter, nje mjet kritike. Nje studim qe zgjati nje vit, u krye nga Pew Research Center, ka treguar qe reagimet e perdoruesve te rrjetit social nuk jane perfqesuese te mendimit te shoqerise ne kompleksin e vet.

Ne fakt ka me shume kritika sesa reagime pozitive dhe me shume jane liberale sesa konservatore. Analiza, eshte bazuar dhe si studim gjate periudhes se zgjedhjeve ne SHBA, ka konfirmuar se eshte nje ndienje e perhapur, domethene se shumica e perdoruesve te rrjetit social (me shume te rinjte, te pasurit dhe njerezit me edukate) jane me shume demokratike (ne kuptimin e partive politike) sesa republikane.

Por ky zbulim ka nxjerre ne pah dhe nje element tjeter, se rrjeti social perdoret me shume per te kritikuar sesa per te vleresuar, eshte nje mjet polemike. Tre rastet me rezultatet me te dukshme jane rizgjedhja e Obames, debati televiziv Obama-Romney dhe vendimi i gjykates supreme per martesat e te njetes gjini.

Sic thuhet kur nuk kane c’te thone per kandidatet demokratike apo per nje pozicion liberal kunder nje me konsevatori, perdoruesit hidhen ne sulm me kritika dhe jane me te dhunshem gjate eventeve.

Ketu tregohen me liberale se vete liberalet. Te gjitha rastet shpjegohen duke u bazuar ne diferencat e sondazheve dhe sipas rezultateve, perdoruesit e Twitter jane me te rinj (mbase dhe minorene), mund te jene njerez qe nuk ndodhen fare ne ate shtet dhe publiku eshte me i gjere.

Ja si jane perdoruesit e Twitter, liberale nese perballen me ndonje konservator dhe superkritike sapo gjejne rastin. Nje studim qe ka shume rendesi nese mendojme qe jemi ne epoken e rrjeteve sociale dhe kur flitet aq shpesh per ‘popullin ne web’.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0