Tweet-a-Coffee, nje shembull tjeter i shkelqimit te Starbucks - Business Magazine Albania

Tweet-a-Coffee, nje shembull tjeter i shkelqimit te Starbucks


 

Nuk mund ta mohosh se Starbucks e kupton teknologjine dhe akoma me e rendesishme, klientet e tij.

Ne vitin 2011, Starbucks filloi te pranonte pagesa celulari nepermjet nje aplikimi te cilen ato zhvilluan. Aplikimi do te lejonte klientet te benin lidhjen midis kartave te Starbucks dhe app dhe ti rimbushte ato nepermjet PayPal ose me ane te kartes se kreditit. Klientet mund te paguajne me pas me lehte per blerjet qe bejne ne Starbucks nepermjet llogarise se celularit.
Veren e kaluar, Starbucks nenvizoi se blerjet nepermjet celularit zune rreth 10 % te blerjeve brenda dyqaneve Starbucks ne Shtetet e Bashkuara te Amerikes.

Perseri e bene

Vjeshten e kaluar, ato lancuan nje fushate te re ne Twitter, te quajtur Tweet-a-Coffee. Kjo fushate i lejon klientet te blejne nje kafe duke shkruar ne Twitter, @tweetacoffee. Ne kete menyre, behet lidhja midis llogarise se Starbucks dhe ate te Twitter, dhe si rrjedhim, nje karte dhurate 5 dollareshe i kalon klientit.

Me shume se 27,000 njerez kane tweet a coffee shume here. Kjo stuhi aktiviteti ka gjeneruar me teper se $180,000 shitje ne pak muaj.

starbucks 1798272b

Perse funksionon nje gje e tille?

Ka shume arsye perse, por ja te permbledhura me poshte:

– Njerezit e duan kafene
– Njerezit e duan Starbucks
– Njerezit duan ta perhapin Starbucks
– Eshte nje procedure shume e thjeshte
– Eshte unike

Arsyeja pse fushata Tweet-a-Coffee ka rezultuar e suksesshme eshte sepse Starbucks e njeh audiencen e tij. Ato e dine se cfare pelqejne dhe se i ato e perdorin teknologjine.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0