TikTok po teston abonimin mujor pa reklama - Business Magazine Albania

TikTok po teston abonimin mujor pa reklama

TikTok po teston abonimin mujor pa reklama

TikTok po teston një abonim të ri mujor i cili do të eleminojë reklamat në faqen kryesore të shfaqjes së videove. Firma kineze po provon shërbimin në një treg anglishtfolës jashtë SHBA-së, por ka refuzuar të komentojë saktësisht se ku. Abonimi po testohet me 4,99 dollarë (4,13 £).

Ndërkohë, Meta thuhet se po shqyrton abonimet pa reklama për njerëzit në BE për të naviguar rregullat e reklamimit të faqes. TikTok aktualisht shfaq reklama të personalizuara për të gjithë përdoruesit mbi moshën 18 vjeç.

TechCrunch, raportoi se testi është në shkallë të vogël dhe nuk ka siguri që një abonim do të shpërndahet globalisht. YouTube dhe X, dikur Twitter, janë ndër faqet që tashmë ofrojnë më pak ose aspak reklama për një tarifë mujore.

Kompania mëmë e TikTok, ByteDance, nuk i ndan publikisht rezultatet e saj financiare, por thuhet se fitoi 85 miliardë dollarë (70 miliardë £) të ardhura në vitin 2022. Firma kërkimore Insider Intelligence vlerëson se TikTok fitoi 9.98 miliardë dollarë të ardhura nga reklamat vitin e kaluar.

Sipas Wall Street Journal, Meta, e cila zotëron Facebook dhe Instagram, po kërkon të tarifojë përdoruesit në Evropë që nuk dëshirojnë  reklamat e personalizuara në platformat e saj. Përdoruesit do të tarifohen afërsisht 10 euro në muaj për të përdorur Instagram ose Facebook pa reklama të personalizuara në desktop dhe 13 euro në muaj në celular, thuhet t’u ketë thënë Meta rregullatorëve të BE-së.

Lexo edhe:Ray-Ban & Meta lancojnë syzet inteligjente për “live streaming”

Një zëdhënës i Meta tha për BBC: “Meta beson në vlerën e shërbimeve falas të cilat mbështeten nga reklama të personalizuara. Megjithatë, ne vazhdojmë të eksplorojmë opsionet për t’u siguruar që jemi në përputhje me kërkesat rregullatore në zhvillim. Nuk kemi asgjë për të ndarë më tej në këtë moment.”

Firma tha në gusht, pas një vendimi të BE-së, se synonte të ndryshonte kushtet e saj dhe të merrte pëlqimin nga përdoruesit për të shfaqur reklama bazuar në të dhënat e tyre personale. Ajo u gjobit me 390 milionë euro nga Komisioni Irlandez i Mbrojtjes së të Dhënave në janar.

Rregullatori tha se Facebook dhe Instagram nuk mund të “forconin pëlqimin” duke thënë se konsumatorët duhet të pranojnë se si përdoren të dhënat e tyre ose të largohen nga platforma. Brooke Erin Duffy, profesor i asociuar në departamentin e komunikimit të Universitetit Cornell, tha se audienca më e re e mësuar të përdorë platformat sociale mund të jetë rezistente ndaj pagesës për një përvojë pa reklama.

“Që nga fillimi, përdoruesit janë socializuar për të menduar për këto platforma si shërbime “falas”, tha ajo. “Kështu që duket e pamundur që përdoruesit e rinj, në veçanti, të zgjedhin modelin me pagesë, pa reklama”.

Maddie Hill, një 22-vjeçare me bazë në Ishujt Orkney dhe kontribuese në The Social, një platformë dixhitale e BBC Scotland, tha se i gjen reklamat në TikTok më pak ndërhyrëse sesa ato të të tjerëve.

“Nuk është domosdoshmërisht diçka që më shqetëson shumë kur po lëviz nëpër faqen time “For You”, tha ajo. “Ata janë të shkurtër, zakonisht mund t’i kaloni në mënyrë që të mos ndikojnë shumë në përvojën e shikimit.”

Maddie, e cila ka 800,000 ndjekës në TikTok, shtoi: “Sa herë që kam përdorur mediat sociale, kam qenë gjithmonë e vetëdijshme për reklamat dhe reklamat gjithmonë shfaqen, kështu që mendoj  që sikur jam mësuar me të. ”

bbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0