Thomas J. Walter: Lidership – Jo Menaxhim - Business Magazine Albania

Thomas J. Walter: Lidership – Jo Menaxhim


Rreth Menaxhimit dhe Lidershipit.

Biznesmeni i shquar amerikan Thomas J. Walter, themelues dhe udhëheqës i “Tasty Catering”, ishte pjesë e #UniversumTalks dje më datë 30 Mars, përmes një Skype konference. Ai ndau me studentët dhe të ftuarit pjesëmarrës përvojën e tij në transformimin e kompanisë Tasty Catering dhe u pergjigj dhjetra pyetjeve nga pjesëmarrësit. Z. Walter shpjegoi se si pas transformimit nga stili menaxherial i udhëheqjes në stilin e liderit dhe përfshirjës më të madhe të punëtorve në vendimarrje, kompania e tij pat rritje të hatashme në të gjitha aspektet.

Thomas J. Walter theksoi se ai përpiqet të promovojë në kompaninë e tij ndërrmarrësinë, pozitivitetin dhe dashurinë mes të gjithëve që secili ta ndiejë kompaninë si të veten. Promovimi i vlerave të sipërmarrjes nga Thomas në kompaninë e tij ka rezultuar në themelimin e 7 ndërrmarrjeve nga punëtorët e “Tasty Catering”. Z. Walter e cilësoi të rëndësisë së veçantë nevojën e fokusimit në ndërrmarrësi, në vend se të orientohen kah punët klasike të zyrës, si ato në institucione shtetërore. Këto ndryshime në kompaninë e tij kanë ngritur organizatën në njerën nga më të vlerësuarat, me mbi 40 çmime për kulturën organizative.
Në fund, ndërrmarrësi amerikan duke motivuar pjesëmarrësit që të nisen në rrugen e sipërmarrjes, i ftoi ata që ti shkruajnë për të kërkuar ndihmë me këshilla dhe njohuri në nisjen dhe zgjerimin e bizneseve të reja.

Universum është renditur në Top 1000 Shkollat më të mira të biznesit në Botë nga Eduniversal, si i vetmi institucion nga Kosova | Universum is ranked in the Eduniversal Top 1000 Business Schools in the World as the only Business School from Kosovo.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0