Taylor Swift akuzohet për dy standarde mbi përdorimin e AI-së në promovimin e albumit të saj - Business Magazine Albania

Taylor Swift akuzohet për dy standarde mbi përdorimin e AI-së në promovimin e albumit të saj

Ylli i pop-it, Taylor Swift, është akuzuar për përdorimin e inteligjencës artificiale (AI) në promovimin e albumit të saj të ri “The Life of a Showgirl”. Promovimi kishte formën e një lojë kërkimi të thesarit, ku fansat duhej të gjenin 12 dyer portokalli në 12 qytete të ndryshme dhe të skanonin kodet QR të vendosura aty.

Kodet QR çliruan video të shkurtra, disa prej të cilave dukeshin se përmbanin elemente të gjeneruara nga AI. Një video tregon një bar në stil Art Nouveau, ku disa detaje si një libër me shkronja të humbura apo gishti i bartenderit i ngjitur me një pecetë portokalli duket i manipuluar. Një tjetër kod në Barcelonë shfaq një palestër në një ndërtesë të lartë, ku pesha dhe pajisjet nuk përputheshin saktë.

Megjithëse përdorimi i AI-së në video nuk është i ri, reagimi i fansave ishte i ashpër, duke e kritikuar Swift për “mosndjeshmëri” ndaj rreziqeve të AI-së dhe deepfake-ve, pasi vetë këngëtarja ka folur hapur për këto çështje më parë. Ajo nuk ka konfirmuar ose mohuar nëse videot e përdorura për promovim janë krijuar me AI.

Lexo edhe: OpenAI synon ta kthejë ChatGPT-në në “sistemin operativ të së ardhmes”

Kritikat vijnë ndërsa kompania e AI-së, Anthropic, humbi së fundmi një përpjekje për të përjashtuar pjesë të një padie për shkelje të të drejtave të autorit nga Universal Music Group, për përdorimin e paautorizuar të teksteve të këngëve në trajnimin e modeleve AI. Çështje të ngjashme janë në proces edhe ndaj OpenAI, Meta dhe Microsoft.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0