Sipas shkencës, njerëzit e gjykojnë karakterin tuaj në 0.1 sekonda - Business Magazine Albania

Sipas shkencës, njerëzit e gjykojnë karakterin tuaj në 0.1 sekonda


Ju keni dëgjuar shpesh se përshtypja e parë është tepër e vështirë për t’u ndryshuar. Por pavarësisht këtij fakti që është lajm i vjetër, studimet e shkencës në kohët të fundit për këtë temë mund t’ju shokojnë. Studimet kanë përcaktuar se njerëzit jo vetëm që ju gjykojnë shpejt ju në përshtypjen e parë. Ata ju gjykojnë, me një hapje-mbyllje të syrit – në një të dhjetën e sekondit për të qenë të saktë.

Kjo është shpallja e një artikulli të kohëve të fundit nga Simon Makin në “New Scientist”. Në të, ai tregon për studimet që ka bërë duke krahasuar mendimet e njerëzve për kandidatët e zgjedhjeve të formuara nga shikimet e shkurtëra të fotografive të tyre të krahasuara me rezultatet aktuale zgjedhore, si dhe një studim për vlerësime të mësuesve sipas feedback-ut të studentëve mbas një semestri.

Të dy nxorrën të dhëna shokuese.

Jo vetëm që ne bëjmë gjykime të shpejta për tipare të karakterit si besueshmëria dhe kompetenca, por këto përshtypje janë shpesh të sakta. “Ne mund të gjykojmë saktë ndershmërinë e një personi në vetëm një të dhjetën e sekondit”, thotë Makin, edhe pse ai paralajmëron se vlerësime të tilla të shpejta mund të jenë padrejtësisht të turbulluara nga paragjykimet.

Çfarë mund të bëni në lidhje me të?

Kjo është interesante, por edhe pak e frikshme. Me kaq pak kohë në dispozicion për të punuar me të, a ka ndonjë gjë që mund të bëjmë me vetëdije për të përmirësuar shanset tona për të lënë një përshtypje të mirë?

“Askush nuk ka punuar me veten për të dalë si fitues,” shkruan Makin. “Ky duket të jetë një sinjal i përgjithshëm i trupit që kjo është diçka e dhënë dhe e pandërgjegjshme. Kjo e bën shumë të vështirë ose të pamundur të shtiremi.”

Meqënëse nuk ka asgjë tjetër që mund të bëni për të kontrolluar se si do të dukeni në ato milisekonda në një takim, shkenca sugjeron se të paktën një strategji afatgjatë mund të ndryshoj diçka – duke kopjuar gjuhën e trupit të njerëzve. Disa kërkime nga Britania e Madhe duke përdorur “avatars” tregon se mimikat në mënyrë të përshtatshme në kohën e duhur i shkaktuan subjekteve të studimit të ndiheshin më të ngrohtë ndaj “avatars”.

Pra “hidhuni” në përshtypjet e dyta

Hulumtimet e fundit mund të mos ketë shumë për të thënë për të bërë një përshtypje të parë të mirë, por trajnerët dhe ekspertët e gjuhës së trupit sigurisht që kanë një tërësi këshillash për të ofruar, duke filluar nga fatki që duhet t’i kushtosh më shumë vëmendje kontaktit me sy për të shikuar ritmin e të folurit tuaj. Makin sugjeron se kjo ndoshta nuk do të ketë shumë efekt mbi “përshtypjen e parë” të rëndësishme, dhe misterioze që do të bëni në milisekonda, por gjithsesi mund të ndihmojë për një periudhë më të gjatë kohore – më e ngadalshme, më e vetëdijshme, më e kontrollueshme (edhe pse ndoshta më pak e fuqishme).

Burimi: Shkruar nga Jessica Stillman dhe publikuar në inc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0