Në çdo takim, në çdo trajnim që mbaj, njerëzit gjithmonë më pyesin se si të arrijnë audiencën e duhur dhe unë gjithmonë përgjigjem me këtë pyetje – kush është audienca juaj? Zakonisht ata përgjigjen me “të gjithë”, sepse sipas tyre: të gjithë lexojnë lajmet. Unë gjithmonë bëj shaka me përgjigjen dhe përgjigjem me “oh, pra ju jeni Coca-Cola – ata synojnë të gjithë – kudo”!
Pra, qoftë biznes apo organizatë mediatike, duhet të përcaktojnë audiencën e tyre të synuar për markën/produktin/shërbimin e tyre. Ndërsa mund të jetë një detyrë sfiduese, sot është thelbësore të përdorni të gjitha mjetet analitike që keni në dispozicion për të ndërtuar një audiencë të saktë të synuar.
Newsrooms duhet të përcaktojnë “Objektivat e tyre të Biznesit” përpara se të ndërtojnë një prani në internet. Për ta bërë këtë, newsrooms duhet të përcaktojnë qëllime të qarta për çdo kanal të mediave sociale për të siguruar që të arrihet audienca e duhur.
Përcakto qëllimin e biznesit të newsroom
Pra, le të themi se keni vendosur të rrisni praninë tuaj në internet në të gjitha kanalet e mediave sociale. Bazuar në tendencat më të fundit, është vendi ku audienca po kalon pjesën më të madhe të kohës në internet. Para se të bëni ndonjë gjë tjetër, duhet të përcaktoni rezultatet specifike që dëshironi të arrini.
Pra, së pari ju duhet të:
- Identifikoni dhe vlerësoni burimet e organizatës për menaxhimin e mediave sociale. A keni ekspertizë të brendshme dhe mjete për të krijuar përmbajtje për çdo kanal?
- Përcaktoni objektivat – çfarë dëshironi të arrini me praninë tuaj në internet? Këtu janë disa nga objektivat më të zakonshëm të biznesit:
- Ndërgjegjësimi për markën – njoftoni njerëzit se cilat tema po mbuloni dhe pse duhet t’ju besojnë, pse duhet të lexojnë përmbajtjen tuaj dhe të angazhohen me ju
- Lexueshmëria – qëllimi juaj është të rrisni trafikun në faqen e internetit për kategori ose tema specifike
- Arrini një demografi specifike ose një audiencë specifike, me përmbajtjen që prodhoni
- Qëllimi i të ardhurave – rritja e abonimeve në artikujt e lajmeve ose shitja e hapësirës reklamuese
- Angazhimi – përmirësimi i angazhimit me audiencën në kanalet e mediave sociale
- Objektivat e donatorëve ose projektit – disa media kanë këto lloj objektivash.
Kur lexon listën, ke ndjesinë se të gjitha janë të rëndësishme. jam dakord. Por nëse përpiqeni t’i arrini të gjitha këto synime në të njëjtën kohë, do të dështoni. Sidomos nëse jeni një organizatë me ekip të vogël.
Duhet të dini se vetëm ju mund të përcaktoni se çfarë është e rëndësishme për Newsroom-in tuaj. Dhe duhet të njoftoni të tjerët për këtë – ekipin tuaj të mediave sociale, donatorët, partnerët ose menaxhimin tuaj.
Për çdo objektiv biznesi, mund të vendosni KPI specifike për të gjurmuar përparimin dhe ndikimin e punës që bëni. Nëse i keni përcaktuar qëllimet, do të jetë më e lehtë të bëni pjesën tjetër, që është përcaktimi i audiencës.
Si të identifikoni audiencën e synuar
Ka mjete të ndryshme që mund të përdorni për të përcaktuar audiencën. Unë personalisht filloj duke përcaktuar një person të synuar. Media sociale ofron një përvojë të personalizuar, kështu që duhet të ndihet kështu edhe me përmbajtjen tuaj. Ju mund të shpërndani përmbajtjen e duhur, te njerëzit e duhur në platformë dhe në formatin që ata konsumojnë më shumë.
Në marketing dhe reklamim, një person është një përfaqësim imagjinar i një anëtari të audiencës së synuar që është krijuar për të ndihmuar një organizatë të kuptojë dhe të lidhet më mirë me lexuesit e saj. Një person krijohet duke analizuar dhe sintetizuar të dhëna për audiencën e synuar, duke përfshirë demografinë, modelet e sjelljes, motivimet dhe pikat e ndjeshme.
Një person zakonisht përfshin një emër, moshën, titullin e punës, vendndodhjen, interesat, qëllimet, sfidat dhe kanalet e preferuara të komunikimit. Për shembull, një organizatë lajmesh mund të krijojë një personazh të një nëne 40-vjeçare që punon, e cila është e interesuar për lajmet lokale dhe preferon të marrë përditësime të lajmeve nëpërmjet mediave sociale.
E di çfarë po mendoni, se jeni në një “biznes storytelling” dhe jo në një “biznes storyselling”. E di, por duro!
Pasi të përcaktoni audiencën tuaj, atëherë mund të identifikoni se nga cilat platforma përdorin për të marrë lajmet e tyre. Nga demografia e tyre, do të dini nëse përdorin Facebook, Instagram,Twitter apo edhe TikTok.
Për shembull, nëse doni të arrini mijëvjeçarët, do ta dini se Facebook dhe Twitter janë platformat, por nëse doni të arrini Gjeneratën Z (audiencën e re), atëherë kjo do të thotë që duhet të shkoni në Instagram, Snapchat dhe TikTok ku shpërndani përmbajtjen tuaj.
Është e rëndësishme të theksohet se personat nuk kanë për qëllim të përfaqësojnë njerëz individualë, por më tepër një grup njerëzish që ndajnë karakteristika dhe sjellje të ngjashme. Personat gjithashtu nuk janë statikë dhe duhet të përditësohen rregullisht bazuar në të dhënat dhe njohuritë e reja rreth audiencës së synuar që keni.
Ju mund të përdorni mjete si Google Analytics, Facebook Insights, Instagram Insights, tendencat e Google etj. për të identifikuar audiencën tuaj dhe për të identifikuar tendencat në tema specifike.
Si t’i përdorni këto mjete
Google Analytics mund të përdoret për të lexuar të dhënat mbi trafikun e faqes në internet dhe në këtë mënyrë ju mund të kuptoni më mirë audiencën tuaj. Është një mjet shumë i fuqishëm. Disa mënyra se si Newsroom-i juaj mund të përdorë Google Analytics për të identifikuar sjelljet e leximit janë:
- Burimi i trafikut: Mund të identifikoni burimin e trafikut dhe kjo do t’ju ndihmojë të identifikoni platformën sociale që ju sjell më shumë trafik. Në këtë mënyrë ju e dini se ku të përqendroheni më shumë.
- Koha në faqe: kjo ofron të dhëna për sa kohë qëndrojnë lexuesit në një faqe/artikull të caktuar lajmesh. Kjo mund ta ndihmojë redaksinë të kuptojë se cilët artikuj po i mbajnë lexuesit të angazhuar dhe cilët jo. Redaktorët e mediave sociale mund ta përdorin këtë informacion për të rregulluar strategjinë e tyre të përmbajtjes dhe për të krijuar përmbajtje më tërheqëse për kanalet e mediave sociale.
- Analizoni shikimet e faqeve nga kanalet e mediave sociale: Shikimet e faqeve mund t’i ndihmojnë redaktorët të kuptojnë se cilët artikuj janë të njohur në mesin e lexuesve. Duke analizuar se cilat faqe marrin më shumë trafik, newsroom mund të fitojë njohuri se cilat tema dhe lloje të përmbajtjes po rezonojnë me audiencën e saj në kanale të ndryshme të mediave sociale.
- Analizoni termat e kërkimit: GA ofron të dhëna për termat e kërkimit që lexuesit përdorin për të gjetur përmbajtje në faqen e internetit. Redaksia mund ta përdorë këtë informacion për të kuptuar se cilat tema dhe fjalë kyçe janë të njohura në mesin e lexuesve dhe për të optimizuar përmbajtjen e saj për të përmirësuar renditjen e motorëve të kërkimit (SEO) ose për t’i rishpërndarë ato në kanalet e mediave sociale.
- GA mund të gjenerojë të dhëna demografike për vizitorët e faqes në internet vetëm nga kanalet e mediave sociale. Këto të dhëna mund të jenë të vlefshme për redaktorët dhe gazetarët e mediave sociale për të kuptuar më mirë audiencën e tyre dhe për të optimizuar praninë dhe shpërndarjen e tyre në internet në përputhje me rrethanat. Mund të ndihmojë gjithashtu për të synuar demografinë specifike me fushatat reklamuese dhe për të përmirësuar përvojën e përdoruesit për grupe të ndryshme lexuesish. GA gjeneron një gamë të gjerë të dhënash demografike, të tilla si:
- Mosha
- Gjinia
- Interesat
- Vendndodhja (vendi, qyteti, rajoni)
- Gjuhe
- Pajisja (desktop, celular, tablet)
- Shfletuesi i përdorur.
- Sistemi operativ i përdorur.
- Ofrues shërbimi
- Domeni i rrjetit
Kur të keni tablonë e madhe se: kush, kur dhe ku e lexojnë përmbajtjen tuaj, do të bëhet më e lehtë t’i synoni ata ose të krijoni përmbajtje më të rëndësishme, bazuar në sjelljen e tyre.
Një mjet tjetër që do t’ju ndihmojë të kuptoni audiencën tuaj është Facebook Insights dhe Audience Insights dhe kjo është ajo që do të flasim më pas. (https://www.facebook.com/business/insights/tools/audience-insights)
Facebook Insights: mjeti më i mirë i publikuesit në mediat sociale
Ekipi juaj i newsroom mund të përdorë Facebook Insights për të fituar njohuri të vlefshme për audiencën, nivelet e angazhimit dhe performancën e përmbajtjes në platformën META.
- Të dhënat demografike: Facebook Insights ofron të dhëna për moshën, gjininë, vendndodhjen dhe gjuhën e audiencës (ndjekësit) e redaksisë. Ky informacion mund të përdoret për të krijuar përmbajtje që rezonon me demografi të veçanta dhe për të synuar reklamat për audienca specifike.
- Të dhënat e angazhimit: Zbuloni se sa njerëz po angazhohen me përmbajtjen e redaksisë dhe si po angazhohen. Kjo përfshin metrika të tilla si pëlqimet, komentet, ndarjet dhe klikimet. Dhomat e lajmeve mund ta përdorin këtë informacion për të identifikuar se cilat lloje të përmbajtjes po rezonojnë me audiencën e tyre dhe për të rregulluar strategjinë e tyre të përmbajtjes në përputhje me rrethanat. Ose zbuloni se çfarë nuk funksionon dhe rregulloni atë duke ndryshuar titullin, foton ose kopjen.
- Orari i postimeve: Mund të mësoni më shumë duke kontrolluar postimet më të mira të paraformësuara bazuar në kohën që ato janë shpërndarë. Në këtë mënyrë do të kuptoni sjelljen e audiencës tuaj dhe do të planifikoni përmbajtjen në përputhje me rrethanat.
Me menaxherin e ri të Meta Business, seksioni i informacionit ka shumë informacione të vlefshme që mund t’i ndiqni dhe të veproni sipas rezultateve.
Audience Insights: planifikimi dhe identifikimi I audiencws sw mundshme
Një nga mjetet e mia të preferuara është Audienca Insights. Pasi të keni përcaktuar audiencën (Personin) për redaksinë tuaj, mund të vini këtu dhe të kontrolloni sa i madh është audienca në platformën META (Facebook dhe Instagram). Ju mund të filtroni audiencën tuaj, bazuar në moshën, vendndodhjen, interesat dhe gjininë dhe të shihni se sa e madhe është audienca dhe cilat faqe ndjek.
Le të themi se audienca juaj më e madhe e synuar janë njerëzit që jetojnë në kryeqytetet e Ballkanit dhe ata janë 25-30 vjeç, flasin anglisht dhe janë të interesuar për lajmet e fundit, politikën dhe diplomacinë.
Si rezultat, ne do të marrim madhësinë e mundshme të audiencës, shpërndarjen gjinore dhe shpërndarjen sipas qytetit. Kështu, kemi idenë se sa e madhe është audienca. Në këtë rast, nëse kemi një artikull për “Situatën e Diplomacisë Digjitale të Europës Juglindore”, atëherë kjo do të ishte audienca më e mundshme që do të konsumonte/angazhohej me përmbajtjen. Pra, ju mund të synoni këtë audiencë dhe nëse shpenzoni, për shembull, 10 euro për promovim, do të arrini afërsisht 10% të audiencës dhe do të mjaftonte për të rritur angazhimin. Nëse keni përdorur kopjen dhe imazhin e duhur të mediave sociale dhe e keni planifikuar atë në kohën e duhur, duhet të shihni disa rezultate, edhe nëse keni 1% angazhim, do të gjeneroni sinjale të mjaftueshme që algoritmi ta shtyjë atë më shumë tek audienca përkatëse. duke e sugjeruar si përmbajtje. *Shih fig 1.
Kjo është një këshillë e vogël që mund ta përdorni për të ofruar përmbajtjen tuaj me çmim të lirë tek njerëzit e duhur në kohën e duhur në kontekstin e duhur. Nëse përdorni videon si përmbajtje, do t’ju kushtojë shumë më lirë për angazhim. Rekomandoj përdorimin e një kombinimi të një videoje të shkurtër, një fotografie me një citat dhe një lidhje me artikullin. Pra, çdo artikull lajmesh, duhet ta shpërndani në këtë mënyrë.
Trendet Google- gjeni temat trend dhe prirjet për kërkime
Njerëzit në ditët e sotme shkojnë në mediat sociale për të zbuluar përmbajtje, jo për të kërkuar. Kur duan të gjejnë gjëra, ata shkojnë në Google për të kërkuar. Newsroom-i juaj mund të përdorë Google Trends për të fituar njohuri mbi popullaritetin e termave dhe temave të kërkimit me kalimin e kohës. Me njohuritë, ju mund të identifikoni temat që mund të prodhoni ose rishpërndani përmbajtjen ekzistuese.
- Identifikimi i lajmeve të fundit: Mund të përdorni Google Trends për të identifikuar lajmet e fundit. Duke parë kërkimet në tendencë në Google, redaksitë mund të identifikojnë temat që janë aktualisht të njohura në audiencën e tyre.
- Popullariteti i temave: redaksitë mund të përdorin Google Trends për të monitoruar popullaritetin e temave me kalimin e kohës. Kjo mund të identifikoni se cilat tema po fitojnë ose humbasin popullaritet dhe të rregulloni strategjinë e tyre të përmbajtjes ose strategjinë e shpërndarjes në përputhje me rrethanat.
- Trendet e kërkimit: Google Trends i lejon redaktorët të analizojnë tendencat e kërkimit sipas vendndodhjes gjeografike. Kjo mund t’i ndihmojë ata të identifikojnë dallimet rajonale në popullaritetin e temave të caktuara gjithashtu të zbulojnë tema të lidhura për të cilat audienca e tyre mund të jetë e interesuar. Duke parë pyetjet dhe temat e lidhura, redaktorët mund të identifikojnë fusha të reja për të eksploruar në raportimin e tyre.
- Strategjia e përmbajtjes: redaksitë mund të përdorin Google Trends për të planifikuar strategjinë e tyre të përmbajtjes. Duke identifikuar temat që ka të ngjarë të jenë të njohura në të ardhmen, redaksitë mund të krijojnë përmbajtje që është relevante dhe në kohë dhe më pas ta shpërndajnë atë në kanalet e mediave sociale. Në këtë mënyrë ju mund të tërhiqni vëmendjen me përmbajtjen përkatëse dhe të rritni shtrirjen tuaj organike.
Në përgjithësi, Google Trends është një mjet i fuqishëm që mund t’i ndihmojë redaksitë të fitojnë njohuri për interesat dhe sjelljet e audiencës së tyre.
Ndikimi i Algoritmit në krijimin e përmbatjes
Krijuesit e përmbajtjes po i bëjnë vetes të njëjtën pyetje gjatë gjithë kohës – a duhet të krijoj përmbajtje për audiencën time apo për algoritmin? Kjo është një pyetje miliona dollarëshe!
Çdo pjesë e përmbajtjes që krijojmë dhe shpërndajmë përmes kanaleve të mediave sociale kontrollohet nga algoritmi për rëndësinë, kohën e postuar, llojin e përmbajtjes, burimin e përmbajtjes, gjatësinë e përmbajtjes dhe shpeshtësinë e postimit.
Algoritmi i META-s është krijuar për t’i dhënë përparësi përmbajtjes që është më e rëndësishme dhe tërheqëse për çdo përdorues individual në platformë. Përmbajtja juaj që është e rëndësishme, në kohë dhe tërheqëse ka më shumë gjasa të favorizohet nga algoritmi dhe t’u shfaqet më shumë përdoruesve.
Pra, që ju të jeni të lidhur me përmbajtjen tuaj për audiencën tuaj të synuar, duhet të vendosni në rrjedhën e punës editoriale hapat e përshkruar në këtë artikull. Kombinoni njohuritë dhe sjelljet e audiencës për asetet tuaja dixhitale dhe vendosni se çfarë funksionon më mirë për ju. Pastaj, përsërisni atë recetë në të gjithë prodhimin tuaj të përmbajtjes.
Artikulli u publikua më parë në Jurnalift.org
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.