Si Shein i Kinës u bë më i vlefshëm se H&M dhe Zara së bashku  - Business Magazine Albania

Si Shein i Kinës u bë më i vlefshëm se H&M dhe Zara së bashku 

shein kompania kineze

Kompania kineze e tregtisë online Shein zuri vendin e parë si aplikacioni më i shkarkuar në Shtetet e Bashkuara në maj, sipas një raporti nga firma e inteligjencës Marketplace Pulse. Gjiganti i modës ia kaloi TikTok-ut dhe Instagram-it në dyqanin e aplikacioneve Apple dhe ishte shumë më përpara se Amazon. 

Që nga viti 2015, Shein është bërë një lider në industrinë e saj, duke nisur një epokë të re të ekspertëve të modës të quajtur “shitje me pakicë në kohë reale”. 

“Ajo që Shein ka bërë është se ka vendosur një normë të re, e cila është në kohë reale,” tha për CNBC Allison Malmsten nga Daxue Consulting në një intervistë. 

“Është shumë i shpejtë, dhe produktet përditësohen shumë më shpesh dhe me një volum më të lartë se çdo markë tjetër e modës së shpejtë.” 

Por emri i saj është dëmtuar gjithashtu nga pretendimet për shkeljen e markave tregtare dhe pyetjet në lidhje me qëndrueshmërinë e procesit të prodhimit të saj – polemika që disa ekspertë thonë se mund të kërcënojnë perspektivat e investimit të startup-it. 

“Nëse dëshiron të bëjë IPO dhe nëse dëshiron të mbledhë investime, atëherë me të vërtetë duhet të bëhet e qartë dhe njerëzit me të vërtetë duhet të kenë paqe mendore për atë që po ndodh në kompani,” tha Malmsten. 

/cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0