Shpallet fituesi i koncesionit i segmentit “Milot-Morinë”


Ministria e Transportit dhe Infrastrukturës nuk ka arritur dot të fitojë në pretendimin e saj në lidhje me shpalljen e fituesit që do të mirëmbajë segmentin Milot – Morinë, të Rrugës së Kombit.

Sipas njofimit zyrtar të këtij dikasteri, bëhet me dije se Komisioni i Prokurimit Publik vendosi rrëzimin e ankimimit ndaj vendimit të mëparshëm, për procedurën e dhënies me koncesion të mirëmbajtjes së Rrugës Milot- Morinë. “Komisioni i Prokurimit Publik, ka lënë në fuqi vendimin e tij të mëparshëm, duke skualifikuar kompaninë “Vendeka Bilgi”, dhe duke shpallur fituese konsorciumin “Catalyst Viva Das General Constructing LL.C”, “Salillari” LTD, dhe “Kastrati” SH.A.

Ministria e Transporteve dhe Infrastrukturës, informon se do të ndjekë hapat e mëtejshëm për ekzekutimin e këtij vendimi, në bashkëpunim dhe me konsulentin ndërkombëtar “IFC” pjesë e Bankës Botërore, duke vijuar me negocimin e kontratës”, bëhet e ditur nga njoftimi zyrtar i Transporteve.

Në fillim të muajit shtator, Ministria e Transporteve dorëzoi shkresë zyrtare në Komisionin e Prokurimit Publik, ku kërkohej shqyrtimi i vendimit të marrë sa i përket koncesionit të Rrugës së Kombit, sipas të cilit kërkohej skualifikim i “Vendeka” dhe kualifikim si fitues të “Catalyst”. Në korrik të këtij viti ministria shpalli fituese për mirëmbajtjen e këtij segmenti kompaninë turke Vendeka Bilgi, pasi ajo paraqiti koston e mirëmbajtjes 3.63 cent. Tenderi për mirëmbajtjen e këtij akti u zvarrit për disa vite dhe dështoi disa herë.

Burimi: acp.al

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale