Walmart njoftoi të martën një partneritet të ri me OpenAI, që do t’u lejojë konsumatorëve të blejnë produkte të Walmart përmes chatbot-it ChatGPT, duke përfshirë produkte ushqimore (jo të freskëta), artikuj shtëpiakë dhe shumë të tjera, dhe të kryejnë pagesën menjëherë.
Kjo veçori e re, e quajtur “agentic shopping”, do t’u mundësojë edhe anëtarëve të Sam’s Club të planifikojnë vaktet, të rimbushojnë produktet e përditshme dhe të zbulojnë artikuj të rinj gjatë bisedës me inteligjencën artificiale, sipas kompanisë. Për ta përdorur, klientët do të duhet të lidhin llogarinë e tyre të Walmart me ChatGPT dhe të shtypin butonin “blej” në aplikacionin e ChatGPT gjatë procesit të blerjes. Kur funksionaliteti të lëshohet më vonë këtë vjeshtë, do të mbështeten edhe produktet nga shitës të palëve të treta. Walmart shpjegon se marrëveshja e re me OpenAI do t’i mundësojë kompanisë të kuptojë dhe parashikojë më mirë nevojat e klientëve, duke e bërë përvojën e blerjes online më të personalizuar dhe proaktive, jo vetëm reaktive.
Lexo edhe: EU–WB6 Investment Forum: Rajoni bashkon forcat për zhvillim dhe investime të qëndrueshme
Ky bashkëpunim vjen pas njoftimit të fundit të OpenAI për hyrjen e saj në botën e tregtisë elektronike me një sistem blerjeje inteligjent, që përfshin zbulimin e produkteve, rekomandimet dhe pagesat. Fillimisht, OpenAI do të bashkëpunojë me shitës në Etsy dhe Shopify, tha kompania. Veçoria e re e blerjeve përmes ChatGPT nuk do të jetë mënyra e vetme për të bërë pazar me ndihmën e inteligjencës artificiale. Paralelisht me këtë bashkëpunim, Walmart ka prezantuar edhe asistentin e vet gjenerues të AI, të quajtur Sparky, i krijuar për t’u ndihmuar klientëve të zbulojnë dhe krahasojnë produkte, si edhe për të bërë blerje. Në fazat e ardhshme, Sparky do të zgjerohet me funksione të reja si riblerja automatike, rezervimi i shërbimeve dhe përpunimi i të dhënave multimodale (tekst, imazhe, audio dhe video). Walmart ka një bashkëpunim ekzistues me OpenAI edhe në fusha të tjera, duke përdorur OpenAI Certifications dhe ChatGPT Enterprise për ekipet e saj të brendshme. Si Walmart ashtu edhe Sam’s Club e përdorin gjerësisht inteligjencën artificiale për të përmirësuar proceset e tyre, për shembull, për të përshpejtuar prodhimin e veshjeve deri në 18 javë dhe për të ulur kohën e shërbimit ndaj klientit me rreth 40%.
“Për shumë vite, përvoja e blerjeve online është kufizuar në një shirit kërkimi dhe një listë të gjatë rezultatesh. Kjo pritet të ndryshojë,” u shpreh Doug McMillon, President dhe CEO i Walmart. “Po afrohet një përvojë e re, natyrshëm e ndërtuar mbi AI, multimediale, e personalizuar dhe kontekstuale. Ne po ecim me shpejtësi drejt asaj të ardhmeje më të këndshme dhe të përshtatshme, me Sparky dhe përmes partneriteteve, përfshirë këtë hap të rëndësishëm me OpenAI,” shtoi ai.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.