Reklamat më të mira të Super Bowl 2021 - Business Magazine Albania

Reklamat më të mira të Super Bowl 2021

Spektakli Super Bowl, përveç sportit është i njohur edhe për reklamat. Ndërsa kostoja e një reklame gjatë finales së Super Bowl është e jashtëzakonshme, kompanitë sigurojnë jo vetëm shikueshmëri shumë të lartë në SHBA gjatë ndeshjes, por gjithashtu një publicitet që i shoqëron ato edhe në periudhën para dhe pas ndeshjes, kur mediat flasin dhe japin kritikën e tyre rreth reklamave.

Një reklamë 30 sekondëshe kushton 5 milionë dollarë, shikohet prej 100 milionë njerëzve në transmetim të drejtpërdrejtë, kurse në to marrin pjesë yjet e famshme të aktrimit, muzikës dhe sportit.

  1. Budweiser

Teknikisht nuk është një reklamë tradicionale, por sidoqoftë është e fuqishme; këtë vit, Budweiser vendosi të merrte pjesë në garën e reklamave Super Bowl , dhe në vend të kësaj dhuroi paratë që kompania do të kishte shpenzuar për ndërgjegjësimin rreth vaksinave anti-COVID-19. Coke dhe Pepsi bënë të njëjtën gjë.

  1. Will Ferrell për GM

Ferrell, Kenan Thompson, Awkwafina vendosën të udhëtonin në Norvegji pa ndonjë arsye të veçantë? Le te presim.

  1. Drake për Farm Farm

https://www.youtube.com/watch?v=lvpq2OjmJvg

Një hero si Drake që anashkalon gjithçka vetëm për të produktet e Farm Farm. Një reklamë e lezetshme, me mesazh të qartë dhe target grup të caktuar.

  1. Lil Nas X për Logitech

https://www.youtube.com/watch?v=3dBl1iwqqbw

Asgjë nuk do ta mposhtë kurrë reklamën “Cool Ranch” të Lil Nas X nga viti i kaluar, por kjo reklamë e Logitech – në të cilën ai vesh një set pizhame rozë është vërtet fantastike.

  1. Dan Levy për M&Ms

https://www.youtube.com/watch?v=lKUcHcizEMc

I freskët nga prezantimi i Saturday Night Live , Dan Levy sjell sharmin e tij të papërmbajtshëm në një spot televiziv që përqendrohet në fuqinë e faljes.

  1. Dyqanet Bass Pro

“Në këto kohë provash, ne kemi nevojë për natyrën më shumë se kurrë. Ne kemi nevojë për natyrën për të na kujtuar se ashtu si lindja e diellit ose kthimi i baticave, këto sfida do të kalojnë “, kjo reklamë na kujton të gjithëve panoramat e nevojshme për pamjen e jashtme.

VOGUE

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0