Pse falimentoi marka e njohur e modës në Gjermani pas 40 vitesh? - Business Magazine Albania

Pse falimentoi marka e njohur e modës në Gjermani pas 40 vitesh?

~2 minuta lexim

Marka e njohur e modës, Madeleine bëri kërkesë për falimentim në Gjermani. Pas 40 vitesh, Madeleine po përballet me falimentimin.

“Një kompani e modës që ka shitje online ka paraqitur kërkesë për falimentim”, njoftoi Wirtschaftswoche (WiWo).

Inflacioni i lartë ka çuar në rritje të konsiderueshme të kostos në Madeleine në të gjitha nivelet.

“Në të njëjtën kohë, duke pasur parasysh rritjen e kostos së jetesës, klientët tanë ulin shpenzimet e tyre ose paratë shpenzohen në fusha të tjera,” tha drejtoresha Danijela Angerer.

Megjithatë, zinxhiri i modës nuk do ta mbyllë plotësisht punën e tij. Siç njoftoi eksperti i ristrukturimit Deflef Specovius për WiWo, procedura e falimentimit duhet t’i mundësojë investitorit ose ndonjë zgjidhje tjetër ristrukturimi me rrezikun e tij.

Daniela Angerer planifikon të riorganizojë Madeleine dhe “i japë kompanisë një perspektivë afatgjatë“. Me paratë e falimentimit do të sigurohen pagat e 230 punonjësve për tre muajt e ardhshëm.

Siç shpjegon Madeleine Angerer, moda e kompanisë origjinale Quelle do të ndryshojë sërish.

Për momentin, marka përfaqëson elegancën e veshur dhe moderne. “Prezantohen kryesisht ‘veshjet casual’. Duke vepruar kështu, ne jemi larguar shumë nga vlerat origjinale të markës. Megjithatë, duke shkuar përpara, kompania e porosive me postë, e cila ekziston për 40 vjet, do të donte të ripërqendrohej në vlerat origjinale të markës, “tha Angerer.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Ndryshimi nuk është i dhimbshëm. Rezistenca ndaj tij është.”
— Tim Ferriss
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0