Po, telefoni juaj ju dëgjon! Studimi tregon se disa marketerë me të vërtetë na përgjojnë - Business Magazine Albania

Po, telefoni juaj ju dëgjon! Studimi tregon se disa marketerë me të vërtetë na përgjojnë

Po, telefoni juaj ju dëgjon! Studimi tregon se disa marketerë me të vërtetë na përgjojnë

Nëse keni menduar se jeni duke u bërë paranojak që telefonat tuaj po ju përgjojnë, ndoshta keni të drejtë. Telefoni juaj mundet t’ju dëgjojë, por “veshët” pas telefonit tuaj janë të reklamuesve. Një raport nga Cox Media Group (CMG) zbulon se kompania e reklamave ka aftësinë të përdorë bisedat e ambientit të përdoruesve përmes mikrofonave të integruar në telefonat inteligjentë, televizorët inteligjentë dhe pajisjet e ndryshme për të mbledhur informacion dhe më pas t’i përdorë ato të dhëna për të synuar reklamat.

Sipas kompanisë,  “Active Listening” reklamuesit si CMG marrin informacionin që u nevojitet për të identifikuar klientët e mundshëm duke analizuar bisedat e rastësishme në kohë reale. Kjo u raportua për herë të parë nga 404 Media.

CMG ka publikuar një artikull në faqen e saj të internetit mbi “Si funksionojnë të dhënat zanore dhe si mund t’i përdorni ato në biznesin tuaj”. Në hyrje të punimit thuhet: “Çfarë do të thoshte për biznesin tuaj nëse do të mund të synonit klientët potencialë të cilët po diskutojnë në mënyrë aktive nevojën e tyre për shërbimet tuaja në bisedat e tyre të përditshme? Jo, nuk është një episod Black Mirror – është Voice Data dhe CMG ka aftësitë për t’i përdorur ato në avantazhin e biznesit tuaj.”

Gazeta vazhdon më tej, “Kjo do të thotë se një pajisje inteligjente ka të ngjarë të jetë brenda dëgjimit kur flasim për planet tona për fundjavën, sa shumë kemi nevojë për rimodelimin e kuzhinës sonë ose debatojmë se cili model SUV është më i miri”.

“U mërzitët? Sigurisht. E shkëlqyeshme për marketing? Patjetër”, thuhet më tej në gazetë.

Po, kjo është pikërisht ajo që po mendoni, sepse jemi të sigurt se kjo ju ka ndodhur të paktën një herë më parë. Shumë herë jeni duke bërë një bisedë (jo në telefon) me një mik, të themi për blerjen e një tostieri dhe disa minuta më vonë, kur merrni telefonin dhe filloni të shfletoni nëpër rrjetet sociale, filloni të shihni reklama për tosterët. Kjo është kur nuk e keni kërkuar kurrë më parë për dollinë e përmendur në telefonin tuaj. Gjithçka që keni pasur është ajo bisedë me mikun tuaj dhe tani po shihni një grumbull reklamash për të në aplikacione të ndryshme të mediave sociale.

Lexo edhe:TikTok ndërton platformën për video më të gjata, por kjo ngre shqetësime te përdoruesit

Deri më tani, ekzistonte vetëm ky dyshim lundrues se telefoni juaj po ju dëgjon, por nuk ka pasur asnjëherë raportime të forta në lidhje me të, dhe kompanitë e mediave sociale kryesisht e kanë mohuar atë kategorikisht. Por, raporti CMG pretendon disi përgjegjësinë dhe po e shet atë si një mjet reklamimi për klientët e tij.

Sipas faqes së internetit të kompanisë, me “Dëgjim aktiv”, ajo përdor inteligjencën artificiale (AI) për të identifikuar bisedat përkatëse në telefonat inteligjentë, televizorët inteligjentë dhe pajisjet e tjera”. Dhe pasi të jetë zero në audiencën e tij, ai tregon reklama në përputhje me televizionet transmetuese, kërkimin në YouTube, Google dhe Bing, etj.

Kjo është padyshim dhunë e privatësisë dhe shpresojmë se do të ngrejë shumë vetulla ligjore, por CMG nuk mendon kështu. Faqja e internetit e kompanisë tha: “A është kjo e ligjshme? PO- është plotësisht e ligjshme që telefonat dhe pajisjet t’ju dëgjojnë. Kjo për shkak se konsumatorët zakonisht japin pëlqimin kur pranojnë termat dhe kushtet e përditësimeve të software-it ose shkarkimeve të aplikacioneve.”

Duke thënë se, për momentin, nuk ka shumë informacione të disponueshme se çfarë (dhe nëse) reklamuesit e tjerë përdorin këtë mjet. Gjithashtu nuk ka detaje të mjaftueshme se si këta reklamues po mbledhin të dhëna. Sepse, ndërsa unë do të besoja në një sekondë që reklamuesit patjetër po dëgjojnë, shumë pajisje Android dhe shumica e iPhone-ve tani ju njoftojnë me një dritë të vogël njoftimi jeshile pranë kamerës suaj selfie sa herë që një aplikacion hyn në kamerën ose mikrofonin tuaj. Pra, është gjithashtu e paqartë nëse dhe si reklamuesit si CMG janë në gjendje të anashkalojnë veçori si këto. Shumë gjëra mbeten pa përgjigje për këtë, megjithatë, kjo vërteton dyshimin e gjatë se telefonat tanë po dëgjojnë.

IT

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0