Pandemia ndryshon tendencën globale të konsumit, cilat po rriten dhe cilat po ulen - Business Magazine Albania

Pandemia ndryshon tendencën globale të konsumit, cilat po rriten dhe cilat po ulen

Pandemia globale ka ndryshuar trendet e konsumit të prodhimeve bujqësore kudo në botë, por edhe në vendin tonë. Parashikimet globale nga FAO, që përfshijnë edhe Shqipërinë, tregojnë se përkundër paqartësive në fillim të pandemisë, zhvillimet e fundit tregojnë se për sezonin 2020/21 do të ketë furnizime normale.

Prodhimi global i drithërave në vitin 2020 tejkalon rekordin e vitit të kaluar me 2.6%. Tregjet e ushqimit do të përballen me shumë muaj pasiguri për shkak të COVID-19, por sektori agro-ushqimor ka të ngjarë të tregojë më shumë rezistencë ndaj krizës pandemike sesa sektorët e tjerë,

“Ndikimet e pandemisë COVID-19 janë ndier – në shkallë të ndryshme – në të gjithë sektorët e ushqimit të vlerësuar nga FAO. Ndërsa COVID-19 ka paraqitur një kërcënim serioz për sigurinë ushqimore, në përgjithësi, analiza jonë tregon se nga perspektiva globale, bujqësore, tregjet e mallrave po dëshmojnë se janë më elastikë ndaj pandemisë sesa shumë sektorë të tjerë” analizoi FAO.

Mishi, çmimi ka rënë me 8.6%

Prodhimi i përgjithshëm botëror i mishit parashikohet të ulet me 1.7% në vitin 2020, për shkak të sëmundjeve të kafshëve, ndërprerjeve të tregjeve të lidhura me COVID-19 dhe efektet negative të thatësirës. Tregtia ndërkombëtare e mishit ka të ngjarë të regjistrojë një rritje të moderuar, por më e ngadaltë se në vitin 2019 – e mbështetur kryesisht nga importet e larta nga Kina. Çmimet ndërkombëtare të mishit kanë rënë me 8.6% që nga janari i vitit 2020.

Peshku, prodhimi dhe konsumi në rënie

Pandemia COVID-19 do të vazhdojë të ndikojë shumë në tregjet e detit, veçanërisht produktet e freskëta. Në krahun e furnizimit, flotat e peshkimit janë duke punuar në minimum, për shkak të mbylljes së restoranteve dhe akuakultura ka ulur në mënyrë drastike objektivat e rezervave.

Pandemia ka goditur rëndë, veçanërisht, prodhimin global të karkalecave dhe salmonit. Sezoni i bujqësisë së karkalecave në Azi, i cili zakonisht fillon në prill, tani vonohet deri në qershor / korrik. Për shembull, në Indi, prodhimi i fermave të karkalecave pritet të ulet me 30-40%.

Gjithashtu, kërkesa në të gjithë botën për karkaleca të freskëta dhe të ngrirë po bie ndjeshëm, ndërsa kërkesa për salmon pritet të bjerë të paktën me 15% në vitin 2020. Shitjet me pakicë, në veçanti, të salmonit dhe troftës së freskët, kanë rënë shumë.

Sheqeri, prodhimi në rënie

Prodhimi botëror i sheqerit në 2019-2020 parashikohet të ulet për të dytin vit radhazi dhe të arrijë nën nivelin e vlerësuar të konsumit global për herë të parë në tre vjet. Tregtia e sheqerit parashikohet të zgjerohet, e mbështetur nga çmimet e ulëta.

Qumështi, në rënie

Pavarësisht problemeve të tregut të shkaktuara nga pandemia COVID-19, prodhimi botëror i qumështit po tregon rezistencë, ndoshta duke u rritur me 0.8% në vitin 2020. Sidoqoftë, eksportet e qumështit në botë pritet të kontraktohen me 4%, në mes të kërkesës së keqe të importit.

Monitor

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0