Pajisjet “Mobile” po sfidojne televizionin tradicional - Business Magazine Albania

Pajisjet “Mobile” po sfidojne televizionin tradicional


LAS VEGAS –  Mbi gjysma e amerikaneve te rritur (53%) besojne se pajisjet mobile do te zevendesojne Televizionin tradicional si menyra me e zakonshme per te shikuar shfaqeje televizive dhe filma, dhe ato presin qe kjo levizje to ndodhe brenda 8 viteve te ardhshme – kjo sipas te dhenave qe dolen nga nje studim.

Nderkohe sipas nje ankete me 1000 konsumatore amerikane nga Irdeto, pothuajse nje e treta e tyre e prisnin kete ndryshime te ndodhte ne 5 vitet e ardhshme.

Ndersa, 47% te te anketuarve u pergjigjen qe kjo krahmarrje nga aparatet mobile kundrejt Televizioneve nuk do te ndodhe ndonjehere.

Kerkesa e konsumatoreve per Televizione Ultra HD eshte ne rritje, sipas studimit, dhe nje trend i ri i te shikuarit TV eshte duke u shfaqur, ku 60% e grupmoshes 18-24 vjec tregojne qe pelqejne te shikojne te gjitha episodet e shfaqjeve njeherazi dhe jo pjese-pjese.  Pra nese nje serial transmetohet per disa muaj ne TV, ata kerkojne ta shikojne te gijthin sipas kohes se tyre.

Rendesia e transmetimit LIVE per konsumatorin amerikan eshte konfirmuar nga 65% e te anketuarve qe thone se ata ende preferojne te shohin permbajtje Live – si nga TV apo edhe nga nje pajisje mobile.

Dhe megjithese kerkesa per Transmetime te gjenerates se ardhshme 4K apo Ultra HD po rritet, Irdeto shprehet se duhet ende kohe te behet realitet sepse vetem 18% te te anketuarve jane “shume te interesuar”, 40% “disi te interesuar” ndersa 16% nuk jane te interesuar fare per kete teknologji te se ardhmes.

Richard Frankland, Shef i shitjeve tek Irdeto, per Ameriken, u shpreh se industria e televizionit eshte duke ndjere nje ndryshim thelbesor duke pare se si pajisjet mobile kane eklipsuar tregun e telefonise fikse apo me kabell.

“Ne kemi arritur ne nje pike ku pajisjet jo vetem qe jane te rendesishme per konsumatoret kur perdoren si TV, por edhe ne aspektin e programeve te transmetuara Live dhe per sherbim cilesor,” – u shpreh ai.

Sidoqofte, Frankland shfaqi besimi qe konsumatoret do te kthehen perseri tek TV si pasoje e sherbimeve innovative si 4K nepermjet te cilave operatoret do te mund te masin dhe ti pergjigjen kerkeses se konsumatoreve.

Burimi: Irdeto; permbajtje shtese nga stafi i Warc; perkthyer dhe pershtatur ne shqip nga stafi i Infoalbania.org

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0