OpenAI zbuloi reklamën e saj të parë gjatë Super Bowl LIX, një hapësirë 60-sekondëshe për të promovuar ChatGPT, e cila kushtoi rreth 14 milionë dollarë – dhe u krijua tërësisht nga njerëzit, pa asnjë përfshirje të inteligjencës artificiale.
Reklama, e titulluar ‘The Intelligence Age’, shfaq shpikjet më të mëdha të njerëzimit gjatë historisë përmes një animacioni në stilin bardh e zi, duke filluar me një pikë të vetme që pulson dhe duke ndërtuar mbi inovacione si zjarri, eksplorimi i hapësirës dhe interneti, për të kulmuar me ardhjen e inteligjencës artificiale. Kjo shënon herën e parë që OpenAI blen një hapësirë reklamimi gjatë Super Bowl, i njohur për kostot më të larta për sekondë në botën e reklamave.
Drejtoresha e marketingut në OpenAI, Kate Rouch, i tha The Verge se reklama synonte të përqendrohej në aplikimet praktike të inteligjencës artificiale, dhe jo në të ardhmen e AGI ose superinteligjencës. Ajo tha: “Duam që mesazhi të ndihet i rëndësishëm për audiencën që po ndjek Super Bowl, e cila përfshin dhjetëra miliona njerëz që nuk kanë njohuri mbi inteligjencën artificiale.”
Reklama për ChatGPT ishte një nga momentet kryesore të transmetimit të Super Bowl LIX në Fox, krahas performancës së Kendrick Lamar gjatë Apple Music Halftime Show. Sa i përket lojës vetë, një paraqitje mbresëlënëse mbrojtëse e Philadelphia Eagles ndihmoi ekipin të ngrinte trofeun Vince Lombardi për herë të dytë.
Lexo edhe:Kush ishte reklama më e mirë e Super Bowl? Varet kë pyesni
Pa inteligjencë artificiale në proces
Ndërsa mund të supozohej që OpenAI do të kishte përdorur një nga mjetet e saj, si Sora, për të krijuar reklamën e Super Bowl, animacioni u prodhua tërësisht nga njerëz. Rouch tha se Sora dhe mjete të tjera të OpenAI u përdorën për të krijuar prototipe idesh, por asnjë prej tyre nuk u përdor për krijimin real të animacionit. Ajo tha: “Kjo është një festë e krijimtarisë njerëzore dhe një zgjerim i saj,” duke shpjeguar pse kompania vendosi të mos përdorte inteligjencën artificiale në këtë proces. Është një qasje interesante, duke pasur parasysh që një reklamë e krijuar plotësisht me produktet e OpenAI do të kishte qenë një demonstrim i fuqishëm për një audiencë globale. Ndërsa mund të kuptohet logjika e kompanisë pas këtij vendimi, është e habitshme që nuk e shfrytëzoi këtë mundësi për të treguar aftësitë e produkteve të saj.
Në të njëjtën kohë që u transmetua reklama gjatë Super Bowl, CEO i OpenAI publikoi një postim të ri në blog, duke theksuar tre vëzhgime mbi AGI dhe mënyrën se si mund të sjellë përfitime për njerëzimin. Ndërsa AGI, aftësia që inteligjenca artificiale të imitojë inteligjencën njerëzore, është ende larg realizimit, reklama e OpenAI ka të ngjarë ta hapë ChatGPT për një audiencë edhe më të madhe, me një shikueshmëri të vlerësuar prej 130 milionë personash vetëm në SHBA.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.