OBSH dhe Viber bashkë kundër keqinformimit rreth Covid-19 me chatbot ndërveprues shumëgjuhësh


Organizata Botërore e Shëndetësisë bashkëpunon me një chat të ri interaktiv, si Rekuten Viber. Ky bashkëpunim synon të jap informacion të saktë tek njerëzit në gjuhë të shumta.  

Lexo: OBSH paralajmëron: Në ditët e ardhshme numri i vdekjeve do shkojë mbi 50,000

Partneriteti me Rakuten Viber, i jep OBSH-së mundësinë për të arritur mbi 1 miliardë njerëz në gjuhën e tyre locale, direkt përmes telefonave të tyre celular.

“Qëllimi i OBSH-së është të arrij sa më shumë njerëz me informacion të besueshëm shëndetësor, përmes teknologjisë inovative dixhitale. Informacioni është i fuqishëm dhe mund të ndihmojë në shpëtimin e jetës gjatë kësaj pandemie, “tha Dr Tedros Adhanom Ghebreyesus

Pasi të regjistrohen në chatbot OBSH Viber, përdoruesit do të marrin njoftime me lajmet dhe informacionet më të fundit direkt nga OBSH. Përdoruesit gjithashtu mund të mësojnë se si të mbrojnë veten e tyre dhe të provojnë njohuritë e tyre mbi koronavirusin përmes një kuizi interaktiv që ndihmon në luftën ndaj Covid-19. Një tjetër qëllim i partneritetit është të luftojë dezinformimin.

Lexo: Rama: Mos paguani qeratë. Dënohet qeradhënësi që kërkon pagesën mujore si famijeve edhe bizneseve

Viber ka krijuar një pako të posaçme ngjitëse, për tu lidhur me temën e Ditës Botërore të Shëndetit të OBSH-së, e cila njeh infermierët, mamitë dhe punonjësit e tjerë të kujdesit shëndetësor, për punën që ata po bëjnë dhe sakrificat që ata po bëjnë, për të luftuar këtë pandemi.

Chatbot është lirisht i disponueshëm dhe laneçohet sot në anglisht, rusisht dhe arabisht me më shumë se 20 gjuhë që do të shtohen.

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale