Nëse doni ta shijoni kohën tuaj të lirë, mos e shikoni atë si të “kotë’ - Business Magazine Albania

Nëse doni ta shijoni kohën tuaj të lirë, mos e shikoni atë si të “kotë’

Në çfarëdo mënyre ju pëlqen ta kaloni kohën tuaj të lirë, nga leximi në shëtitje te luajtja e videolojërave, ajo mund të jetë një mënyrë jetike për t’u çlodhur, për të promovuar një shëndet të mirë mendor dhe fizik, për të rritur marrëdhëniet shoqërore dhe për të nxitur lumturinë. Por nëse i marrim plotësisht këto përfitime, sugjeron një studim i ri, varet nga mënyra se si e perceptojmë kohën e lirë.

Studimi, i botuar në “Journal of Experimental Social Psychology”, eksploron se si shijimi i kohës së lirë ndryshon kur ose nëse e mendojmë atë kohë si “të kotë”. Ajo zbulon se njerëzit që besojnë se koha e lirë është joproduktive e shohin atë më pak të këndshme dhe  këto besime lidhen gjithashtu me depresionin, ankthin dhe stresin.

Për studimin e parë, ekipi rekrutoi 302 pjesëmarrës që kishin festuar kohët e fundit Halloëeen. Këta pjesëmarrës fillimisht treguan se çfarë kishin bërë për festën, duke përfshirë shkuarjen në një festë, shkuarjen në një bar, shkuarjen në një shtëpi të përhumbur, mashtrimin ose trajtimin e fëmijëve, ose diçka tjetër. Të gjitha ngjarjet ishin ose instrumentale (një mjet për një qëllim, të tillë si mashtrimi i fëmijëve ose trajtimi për të përmbushur një përgjegjësi prindërore) ose përfundimtare (diçka e bërë për qëllimin e vet ose për kënaqësi).

Më pas, pjesëmarrësit treguan se sa i kishin pëlqyer këto aktivitete dhe sa ishin dakord me pesë deklarata që vlerësonin nëse koha e shpenzuar në aktivitetet e kohës së lirë është e humbur apo joproduktive. Dhe ata që ishin angazhuar në aktivitete të kohës së lirë terminale (si shkuarja në një festë) treguan në përgjithësi se kishin më pak gjasa t’i shijonin ato aktivitete nëse besonin se koha e lirë është e kotë.

Një studim i dytë përsëriti të parin, vetëm këtë herë me aktivitete më të përgjithshme (p.sh. kalimi i kohës me miqtë, shikimi i televizorit, meditimi); këta pjesëmarrës gjithashtu plotësuan masat e lumturisë, depresionit, ankthit dhe stresit. Përsëri, besimi se koha e lirë është e kotë u shoqërua me ulje të ndjeshme të kënaqësisë së aktiviteteve të bëra për qëllimin e tyre, por jo të aktiviteteve të bëra për të përmbushur një qëllim të caktuar. Ata që mbanin këto besime negative raportuan gjithashtu nivele më të ulëta lumturie dhe nivele më të larta depresioni, ankthi dhe stresi, duke sugjeruar se besime të tilla mund të ndikojnë negativisht në mirëqenien.

Në përgjithësi, studimi sugjeron se shikimi i kohës së lirë si të kotë ose joproduktive mund të ndikojë ndjeshëm jo vetëm në kënaqësinë tonë të kohës së pushimit, por edhe të kundërshtojë në mënyrë aktive efektet pozitive të kësaj kohe në mirëqenien tonë. Hulumtimet e ardhshme mund të shikojnë gjithashtu se si besimet për kohën e lirë ndikojnë në sjelljen e njerëzve. A përfshihen njerëzit që e shohin kohën e lirë më pak të këndshme në më pak aktivitete rekreative, apo thjesht ndryshon llojet e aktiviteteve që ata ndjekin?

Dhe ndërsa nxitja e njerëzve për të besuar se koha e lirë është “produktive” zbuti efektet negative emocionale, mund të bëhet më shumë punë për të eksploruar ndërhyrjet që janë më të orientuara drejt kënaqësisë. Koha e lirë, në fund të fundit, duhet të jetë një vend për t’u shkëputur nga vendosja e qëllimeve, rritja dhe treguesit e tjerë të produktivitetit.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0