Nensi Dojaka, shqiptarja e parë që nominohet për çmimin e Louis Vuitton - Business Magazine Albania

Nensi Dojaka, shqiptarja e parë që nominohet për çmimin e Louis Vuitton

Nensi Dojaka, 27-vjeçarja është shqiptarja e parë që i është bashkuar shtëpisë prestigjioze të modës Louis Vuitton. Ajo është pjesë e 20 gjysmë-finalistëve në konkursin LVMH Prize, një konkurs ku marrin pjesë stilistë të rinj nga e gjithë bota dhe fituesi do të ketë mbështetjen e plotë të LV për të nxjerrë në treg koleksionin e tij.

Gjysmë-finalistë janë stilistë të tjerë nga Kina, Kolumbia, Franca, Italia, Japonia, Libani, Nigeria, Afrika e Jugut, Koreja e Jugut, Mbretëria e Bashkuar dhe Shtetet e Bashkuara. Votimi është i hapur për publikun në lvmhprize.com midis 6 dhe 11 Prill dhe tetë stilistë do të shkojnë në finale e cila do të mbahet në një datë që ende nuk është shpallur.

27 vjeçarja, Nensi Dojaka jeton në Londër dhe me koleksionin e saj të modës ka arritur të shkojë në gjysmë finalen e ‘LVMH Prize’. Koleksioni do të vlerësohet nga ekspertëve më të famshëm të modës dhe për herë të parë do të përfshihen edhe votat nga publiku, pasi sfilata do të mbahet online për shkak të rregullave anti-COVID. Koleksioni i shqiptares së talentuar, Nensi Dojaka renditet i 12-ti , ku ju mund të jepni edhe votën tuaj për të mbështetur stilisten shqiptare.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0