Duke filluar nga data 1 Mars, shishet me whisky të Johnnie Walker do të kenë një pamje tjetër. Logoja e mashkullit me shkop do të zëvendësohet nga një femër, pra një Jane Walker.
Ky ndryshim vjen pas 200 vitesh që pija është në treg. Shumë e kanë parë si startegji marketingu, e të tjerë si një fushatë për barazinë gjinore.
“Ky është momenti më i mirë për të prezantuar ikonën Jane Walker dhe kontributin tonë për organizatat që ndajnë misionin tonë,” tha Stephanie Jacoby, zëvendës presidente e Johnnie Walker, në një deklaratë online.
“Ne jemi krenar të ngremë dolli për arritjet e shumta të grave dhe të gjithëve në udhëtimin drejt progresit të barazisë gjinore,” shtoi ajo.
Introducing Jane Walker, our new icon that celebrates progress in Women’s Rights. With every step, we all move forward. pic.twitter.com/1YP32odgJk
— Johnnie Walker (@JohnnieWalkerUS) February 26, 2018
Një pjesë e parave që do të grumbullohen nga shitjet e pijes së re, do të shkojnë për bamirësi për Monumental Women, e cila synon të krijojë një statujë në Central Park, New York City, për të nderuar femra që protestuan për të drejtat e tyre.
Lançimi i shishes së re përkon me muajin Historik të Femrës dhe ditën Ndërkombëtare të Femrave, në 8 Mars.
Johnnie Walker u themelua nga Scot John Walker në 1820 dhe tani shet gati 19 milionë kuti në vit.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.