Ndërrimi i mentalitetit të punës: Si Shopify ka shkurtuar 320,000 orë takime - Business Magazine Albania

Ndërrimi i mentalitetit të punës: Si Shopify ka shkurtuar 320,000 orë takime

*Shkruar nga Matthew Boyle, Bloomberg: Pesë minuta me shefen e burimeve njerëzore të Shopify, Tia Silas

Historia jonë muajin e kaluar mbi planin e Shopify për të pastruar takimet nga kalendarët e punonjësve rezonoi me shumë lexues, të cilët e gjejnë veten në videothirrjet në Zoom shumicën e ditëve me pak kohë për punë të fokusuar ose takime me kolegët. Kompania e tregtisë elektronike tha se do t’i jepte fund të gjitha takimeve të përsëritura me më shumë se dy persona, do të rivendoste një politikë “të mërkurën pa takime” dhe do të kufizonte takimet e mëdha (50+) në një dritare gjashtë-orëshe të enjten.

Doja të shihja se si po shkon, kështu që hëngra drekën javën e kaluar me Tia Silas, shefen e burimeve njerëzore të Shopify, e cila iu bashkua kompanisë vitin e kaluar pas qëndrimeve në Wells Fargo, IBM dhe Pitney Bowes. Për sa i përket mosmarrëveshjeve në Sarabeth’s, ne diskutuam rreth mbledhjes, disa programe të reja të fuqisë punëtore që po testojnë dhe pse ajo nuk beson në punën tradicionale të zyrës. 

Keni hyrë nje muaj në misionin e pastrimit te takimit — çfarë është më e fundit? Ne kemi fshirë 12,000 ngjarje kalendarike, dhe nëse shënohen gjatë gjithë vitit, janë mbi 322,000 orë dhe 474,000 hyrje diskrete kalendarike. Ne zbuluam se vetëm tre takime të mëdha ndodhën jashtë dritares së lejuar. Dhe 85% e organizatës sonë nuk ka shtuar asnjë takim të mërkurën, kështu që njerëzit me të vërtetë po e mbrojnë kohën e tyre. Kur prezantoni një takim që shkon jashtë parametrave tanë, ju merrni një mesazh direkt të Slack. Pra, nuk është se nuk mund ta bëni, por tani duhet të mendoni për këtë.

A e ka përmirësuar produktivitetin? Ne kemi reagime anekdotike dhe me kalimin e kohës do të jemi në gjendje ta përcaktojmë sasinë e tyre. Por ne po marrim shumë reagime të mira. Çfarë do të imagjinonit se dikush do të thotë kur t’i ktheni kohën? Është si, “Faleminderit!”

A keni vënë re ndonjë zvarritje takimi? Ne kemi parë disa takime të rikthehen, gjë që është mirë. Ideja është, nëse ata kthehen, ju jeni të qëllimshëm për atë për çka ata janë . Gjëja e parë që ndodh është që ju tundoheni të thoni: “Oh, më lejoni të rifilloj mbledhjet e ekipit tim sepse njerëzit e mi kanë nevojë për mua.” Por kjo politikë u jep njerëzve leje të thonë jo dhe të mendojnë se çfarë mund të bëni me atë kohe.

Si po përshtateni me ngadalësimin e punësimit të teknologjisë? Rekrutimi tani është shumë i ndryshëm. Nuk bëhet fjalë për të rrëmbyer sa më shumë talent që mundeni. Është më shumë si peshkimi me shtizë – përpikëri, jo vëllim. Kështu që ne kemi rimenduar faqen tonë të karrierës. Ne po testojmë atë që ne e quajmë “derë VIP” për njerëz të jashtëzakonshëm dhe me performancë të lartë, ata mund të zgjedhin vetë dhe të marrin një version të ndryshëm të sajtit të karrierës. Është një mënyrë për të thënë, hej, Shopify nuk është për të gjithë.

Fuqia juaj punëtore është kryesisht e largët, por shumica e organizatave tani kanë një qasje hibride. 72% e njerëzve tanë na u bashkuan gjatë pandemisë dhe nuk duan t’u thuhet të ndërtojnë jetën e tyre rreth një hapësire zyre. Njerëzit e kanë dyfishuar përdorimin e hibridit si zgjidhje sepse është një hap tranzicioni; është më e lehtë të kalosh hibrid sesa të kuptosh se çfarë do të ishte telekomanda e plotë.

Çfarë do t’u thoshit shefave të burimeve njerëzore që po bëjnë hibrid? Unë nuk do të thosha asgjë. Dua të them, mund ta humbas këtë bast. Mund të jem plotësisht i gabuar./Bloomberg

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0