*Shkruar nga Matthew Boyle, Bloomberg: Pesë minuta me shefen e burimeve njerëzore të Shopify, Tia Silas
Historia jonë muajin e kaluar mbi planin e Shopify për të pastruar takimet nga kalendarët e punonjësve rezonoi me shumë lexues, të cilët e gjejnë veten në videothirrjet në Zoom shumicën e ditëve me pak kohë për punë të fokusuar ose takime me kolegët. Kompania e tregtisë elektronike tha se do t’i jepte fund të gjitha takimeve të përsëritura me më shumë se dy persona, do të rivendoste një politikë “të mërkurën pa takime” dhe do të kufizonte takimet e mëdha (50+) në një dritare gjashtë-orëshe të enjten.
Doja të shihja se si po shkon, kështu që hëngra drekën javën e kaluar me Tia Silas, shefen e burimeve njerëzore të Shopify, e cila iu bashkua kompanisë vitin e kaluar pas qëndrimeve në Wells Fargo, IBM dhe Pitney Bowes. Për sa i përket mosmarrëveshjeve në Sarabeth’s, ne diskutuam rreth mbledhjes, disa programe të reja të fuqisë punëtore që po testojnë dhe pse ajo nuk beson në punën tradicionale të zyrës.
Keni hyrë nje muaj në misionin e pastrimit te takimit — çfarë është më e fundit? Ne kemi fshirë 12,000 ngjarje kalendarike, dhe nëse shënohen gjatë gjithë vitit, janë mbi 322,000 orë dhe 474,000 hyrje diskrete kalendarike. Ne zbuluam se vetëm tre takime të mëdha ndodhën jashtë dritares së lejuar. Dhe 85% e organizatës sonë nuk ka shtuar asnjë takim të mërkurën, kështu që njerëzit me të vërtetë po e mbrojnë kohën e tyre. Kur prezantoni një takim që shkon jashtë parametrave tanë, ju merrni një mesazh direkt të Slack. Pra, nuk është se nuk mund ta bëni, por tani duhet të mendoni për këtë.
A e ka përmirësuar produktivitetin? Ne kemi reagime anekdotike dhe me kalimin e kohës do të jemi në gjendje ta përcaktojmë sasinë e tyre. Por ne po marrim shumë reagime të mira. Çfarë do të imagjinonit se dikush do të thotë kur t’i ktheni kohën? Është si, “Faleminderit!”
A keni vënë re ndonjë zvarritje takimi? Ne kemi parë disa takime të rikthehen, gjë që është mirë. Ideja është, nëse ata kthehen, ju jeni të qëllimshëm për atë për çka ata janë . Gjëja e parë që ndodh është që ju tundoheni të thoni: “Oh, më lejoni të rifilloj mbledhjet e ekipit tim sepse njerëzit e mi kanë nevojë për mua.” Por kjo politikë u jep njerëzve leje të thonë jo dhe të mendojnë se çfarë mund të bëni me atë kohe.
Si po përshtateni me ngadalësimin e punësimit të teknologjisë? Rekrutimi tani është shumë i ndryshëm. Nuk bëhet fjalë për të rrëmbyer sa më shumë talent që mundeni. Është më shumë si peshkimi me shtizë – përpikëri, jo vëllim. Kështu që ne kemi rimenduar faqen tonë të karrierës. Ne po testojmë atë që ne e quajmë “derë VIP” për njerëz të jashtëzakonshëm dhe me performancë të lartë, ata mund të zgjedhin vetë dhe të marrin një version të ndryshëm të sajtit të karrierës. Është një mënyrë për të thënë, hej, Shopify nuk është për të gjithë.
Fuqia juaj punëtore është kryesisht e largët, por shumica e organizatave tani kanë një qasje hibride. 72% e njerëzve tanë na u bashkuan gjatë pandemisë dhe nuk duan t’u thuhet të ndërtojnë jetën e tyre rreth një hapësire zyre. Njerëzit e kanë dyfishuar përdorimin e hibridit si zgjidhje sepse është një hap tranzicioni; është më e lehtë të kalosh hibrid sesa të kuptosh se çfarë do të ishte telekomanda e plotë.
Çfarë do t’u thoshit shefave të burimeve njerëzore që po bëjnë hibrid? Unë nuk do të thosha asgjë. Dua të them, mund ta humbas këtë bast. Mund të jem plotësisht i gabuar./Bloomberg
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.