Mos besoni ne promovimin ekstravagant!


Gjithmone ekziston joshja per te bere deklarata qe ushqejne sensacionet apo marrim vendime ekzekutive qe ndjekin promovimin ekstravagant dhe trendet. E kam gjetur se kjo eshte gjeja me e mire per tu bere edhe nese nuk eshte ne favorin tend nga nje perspektive afatshkurter sepse ajo nderton nje baze besimi nga pikepamja afatgjate. Dhe ky eshte pikerisht kuadri ku une operoj.

Per shembull, se fundmi, mu propozua te shfrytezoj deklarimet e Kim Kardashian se “telefonat BlackBerry jane “zemra dhe shpirti i saj” apo te flas per planet tona per tu futur ne tregun kinez sado qe keto plane jane paraprake.

Jam mirenjohes ndaj besnikerise se Kim-it dhe e respektoj pasionin e saj per BlackBerry por nuk eshte koha e duhur per ne te perqendrojemi ne tregun e konsumit. Tani fokusi jone eshte ne zgjerimin e bazes sone legjendare te sigurise me ane te zgjidhjeve te reja per biznesin. Asgje nuk na ben ne te lekundemi nga kjo strategji.

Kjo nuk do te thote se ne po heqim dore nga fansat e telefonit tone. Por ne nuk mund dhe nuk do te ndjekim sensacionin. Sa i takon Kines, jeni te sigurte se ne po zhvillojme nje plan te miremenduar qe do te marri parasysh shume faktore perfshire operimin ne kohen e duhur dhe strategjine tone afatgjate. Ne nuk do te nxitohemi vetem sepse kjo eshte ngacmuese apo te largohemi prej saj per arsye sigurie.

Gjithmone do te ndjek nje perqasje llogjike dhe nje pikepamje afatgjate. Sado dritheruese dhe imagjinuese promovimi ekstravagant mund te jete dhe sado qe une mund ta le turmen te me diktoje taktikat e mia, nje gje e tille do te kete efekte negative nga pikepamja afatgjate.

Krijo besim dhe ji i qarte ne prioritetet e tua dhe dije se vendimi i duhur ne kohen e gabuar eshte ende vendimi i gabuar. Kjo filozofi duhet tju sherbeje ju dhe organizates suaj gjithashtu pavaresisht se ne cfare situate jeni.

* Drejtues Ekzekutiv & CEO i BlackBerry

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale