Modelet më të mira të suksesit, në nr 18 të Revistës së Businessmag.al - Business Magazine Albania

Modelet më të mira të suksesit, në nr 18 të Revistës së Businessmag.al


Me një përvojë mbi 25 vjeçare në biznes, Vasil Naçi tashmë nuk është vetëm ndër pak sipërmarrësit më të suksesshëm në vend. Prej vitesh ai po ndjek modelet më të mira të zhvillimit të biznesit, forcimit të kapitalit njerëzor në kompani, e së fundi edhe Motivimin në masë për sukses.

Businessmag ka zhvilluar një intervistë me të në prag të eventit “Rruga drejt Suksesit”, duke u ndalur jo vetëm tek eventi por edhe tek historia e jetuar e tij në biznes.

Numrin 18 të kësaj reviste, Businessmag.al sjell histori të ndryshme suksesi që po shënohen nga shqiptarët brenda dhe jashtë vendit, por edhe detaje pikante të eventeve të biznesit, zhvilluar këtë vjeshtë në Tiranë.

Suksesi nuk është rastësi dhe as rezultat i rrugëtimeve të padrejta. Një prej sipërmarrësve që na frymëzon për këtë është Flamur Hoxha. Prej fillimit të viteve ’90 në biznes, Hoxha është sipërmarrësi që arriti të sigurojë rritje të qëndrueshme në biznes për vite të tëra dhe në fund ishte aty, i fuqishëm aq sa për të blerë kompaninë italiane për të cilën punoi për vite të tëra. Ai jo vetëm shpëtoi aktivitetin e ngritur në Itali, por e mban sipërmarrësin italian si pjesë të skuadrës Kler Italia.

Një intervistë e zhvilluar me Administratorin e Mon Cheri, tregon se edhe nga Tirana është e mundur të ngrihet një rrjet për shërbimin e kafes që mund të marrë përmasa ndërkombëtare.

Ekspertët e marketingut dixhital dhe kushdo që do të promovojë biznesin e tij në këtë drejtim, nuk duhet të humbasë mesazhet kryesore të 13 folësve në Konferencën e AllWeb zhvilluar në Tiranë gjatë muajit Tetor. “Fillo tani, fillo thjeshtë”, ishte një prej shumë mesazheve.

Përmes këtij numri mund të merrni shumë mesazhe të vlefshme për ju, duke lexuar artikuj apo ndjekur intervistat video të Businessmag.

Festivali i Inovacionit ishte një tjetër risi e kësaj vjeshte. Sipërmarrës të rinj e të “vjetër” u bënë bashkë. Të parët për të pasqyruar idetë e tyre novatore, të dytët me potencial për të zhvilluar e madje financuar këto ide.

Shkarko këtu nr 18 të revistës

Por, në zhvillimin e biznesit, gjendjen sociale të çdo familje e madje gjendjen ekonomike të shoqërisë, komunikimi efektiv është i rëndësisishëm. Ne kemi mangësi në këtë drejtim dhe është parë në disa vendime të marra nga institucionet publike, si bërja e rrugës së kombit me pagesë, edhe mbyllja e transmetimit analog.

Në këtë numër do të mësoni gjithashtu mbi pasionin e kthyer në biznes të Anxhela Çikopanos, të cilin e ka quajtur Akjuna. Reçelnat e saj mund t’i blini edhe për dhuratë, të shoqëruara me spjegime në shqip dhe anglisht.

Të gjithëve na intereson të jemi më produktivë dhe një nga artikujt e revistës ju sjell dhjetë rregulla për këtë. Emojit, të cilat i përdorni çdo ditë në rrjetet sociale, shikoni si kuptohen dhe si mund të lexohen në kultura të ndryshme.

Këto dhe shumë të tjera në nr 18 të Revistës së Businessmag, të ardhur kësaj radhe me një format të ri. Shkarkojeni revistën në kompjuter  apo telefon dhe frymëzohuni në kohën tuaj të lirë!

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0