Microsoft po mendon mënyra se si AI mund të sjellë përfitime nga reklamat - Business Magazine Albania

Microsoft po mendon mënyra se si AI mund të sjellë përfitime nga reklamat

Microsoft ka filluar të diskutojë me agjencitë e reklamave se si planifikon të fitojë para nga motori i tij i rinovuar i kërkimit Bing i mundësuar nga inteligjenca artificiale gjeneruese, ndërsa kompania e teknologjisë kërkon të luftojë dominimin e Google.

Në një takim me një agjenci të mëdha reklamash këtë javë, Microsoft tregoi një demonstrim të Bing-ut të ri dhe tha se planifikon të lejojë lidhje(link) me pagesë brenda përgjigjeve ndaj rezultateve të kërkimit, tha një ekzekutiv reklamash, i cili foli për takimin privat në kushte anonimiteti.

Inteligjenca artificiale gjeneruese, e cila mund të prodhojë përgjigje origjinale me zërin e njeriut në përgjigje të pyetjeve ose kërkesave të hapura, kohët e fundit ka mahnitur botën. Javën e kaluar, Microsoft dhe Google i Alphabet njoftuan chatbot të rinj gjenerues të AI-së një ditë larg nga tjetra. Ato robotë, të cilët ende nuk janë shpërndarë gjerësisht te përdoruesit, do të jenë në gjendje të sintetizojnë materiale në ueb për pyetje komplekse kërkimi.

Lexo edhe: ChatGPT gati të vijë në Word dhe Outlook

Rezultatet e hershme të kërkimit dhe bisedat me Bing të Microsoft-it dhe chatbot-in e Google të quajtur Bard kanë treguar se mund të jenë të paparashikueshme. Alphabet humbi 100 miliardë dollarë në vlerën e tregut ditën kur publikoi një video promovuese për Bard që tregonte se chatbot ndante informacione të pasakta.

Microsoft pret që më shumë përgjigje njerëzore nga chatbot Bing AI do të gjenerojnë më shumë përdorues për funksionin e tij të kërkimit dhe për këtë arsye do të ketë më shumë reklamues. Reklamat brenda chatbot-it Bing gjithashtu mund të kenë më shumë rëndësi në faqe në krahasim me reklamat tradicionale të kërkimit.

Microsoft po planifikon gjithashtu një format tjetër reklame brenda chatbot-it që do të jetë i orientuar drejt reklamuesve në industri të veçanta. Për shembull, kur një përdorues pyet Bing-un e ri me inteligjencë artificiale “cilat janë hotelet më të mira në Meksikë?”, sipas drejtuesit të reklamave mund të shfaqen reklama hotelesh./ Reuters

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0