McDonald's dhe Burger King paditen për përdorimin e kimikateve në produktet e tyre - Business Magazine Albania

McDonald’s dhe Burger King paditen për përdorimin e kimikateve në produktet e tyre

McDonald's dhe Burger King

Raporti i ri gjen kimikate të dëmshme në paketimet nga 24 zinxhirë të njohur ushqimesh, duke nxitur padi kundër dy prej shitësve më të mëdhenj në listë. 

Consumer Reports së fundmi gjeti substanca per-dhe polifluoroalkil (PFAS) – të njohura ndryshe si “kimikate përgjithmonë” – në më shumë se 100 produkte të paketimit të ushqimit nga 24 shitës me pakicë të njohura, duke nxitur atë që disa thonë se është vetëm fillimi i një vale padish në grup. 

Në sipërfaqe, PFAS duken jo kërcënuese. Ato shpesh i ngjajnë letrës ose kartonit dhe zakonisht nuk kanë asnjë shenjë të dukshme rreziku, por kimikati është praktikisht i pamundur të shpërbëhet dhe ka pasur pasoja të vërtetuara si në shëndetin e konsumatorit ashtu edhe në mjedis. Përbërja rezistente ndaj yndyrës është e dobishme për shitësit me pakicë të ushqimeve dhe shitësit ushqimorë që duan të garantojnë që produktet e tyre të qëndrojnë të freskëta, të paprekura dhe plotësisht të mbrojtura nga rrjedhjet, kjo është arsyeja pse markat që zbulohet se përdorin PFAS nuk është befasi. 

Zinxhirët e ushqimit të shpejtë si Burger King dhe McDonald’s kishin më shumë PFAS në thasë për patate të skuqura, copëza pule, biskota dhe hamburgera. Megjithatë, nuk është vetëm ushqim i shpejtë. Raporti gjeti gjithashtu nivele të larta të PFAS në paketimet nga zinxhirët që supozohet se promovojnë shëndetin, si Cava dhe Sweetgreen. 

Lexoni: McDonald’s synon zero emetime neto deri në vitin 2050, nga mishi tek energjia

Në testin e më shumë se 100 kontejnerëve të paketimit të ushqimit nga 24 shitës me pakicë, raporti zbuloi se PFAS u gjetën në të paktën disa ambalazhe nga çdo shitës me pakicë. Ndër markat e tjera me më shumë ekspozim ndaj PFAS ishin Nathan’s Famous dhe Stop & Shop. Ndër më të paktët ishin Five Guys, Popeies, Shake Shack dhe Wendy’s. 

Prevalenca e kimikatit ka implikime serioze te konsumatorët, me disa kërkime që zbuluan se nivele më të larta të PFAS u gjetën te njerëzit që hanë më shpesh jashtë. Ndërsa mund të duket si ekspozim indirekt, toksinat në paketim ende bëjnë rrugën e tyre në ushqim. 

“Ne e dimë se këto substanca migrojnë në ushqimin që hani,” tha Justin Boucher, një inxhinier mjedisor në Forumin e Paketimit të Ushqimit, me Consumer Reports në përgjigje të gjetjeve të tij. “Është ekspozim i qartë, i drejtpërdrejtë.” 

Dhe nuk ndalet me kaq. Kur këto pako hidhen, ekziston rreziku që përbërësit e dëmshëm të përfundojnë në deponi, duke ndotur më tej ujin, tokën dhe përhapjen e toksinave në të gjithë ajrin. 

Ndërsa dy duzina markash u përdorën në studim, vetëm Burger King dhe McDonald’s janë përballur me padi deri më tani, me shumicën e pretendimeve të përqëndruara në reklamat e rreme. Burger King hoqi dorë nga një koment mbi paditë kur u nxit nga TODAY, por i siguroi ata se janë të përkushtuar të heqin PFAS nga të gjitha paketimet deri në vitin 2025 ose më herët. McDonald’s i tha gjithashtu gazetës se pretendimet janë “të pabaza”, pasi marka ka bërë përparim të rëndësishëm në eliminimin e kimikateve nga paketimi dhe angazhimi i saj i mëparshëm për të dëbuar kimikatin tërësisht deri në vitin 2025 është ende i vërtetë. 

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0