Lionel Messi lançon parfumin e tij të parë! - Business Magazine Albania

Lionel Messi lançon parfumin e tij të parë!

Lionel Messi lançon parfumin e tij të parë!

Futbollisti i njohur Leo Messi ka lançuar parfumin e tij të parë, “Messi Eau de Parfum,” i cili do të shpërndahet nga lideri i industrisë së bukurisë, Sheralven, ekskluzivisht në JCPenney në SHBA.

I zhvilluar me përbërës të zgjedhur nga e gjithë bota, parfumi përmban nota të sipërme të kardamomit dhe qiparisit të egër, të kontrastuar nga notat e ngrohta të lëkurës dhe drurit të kedrit me prekje vaniljeje. Ai vjen në një shishe të qelqtë ngjyrë blu të errët me logon e Messit. Duke komentuar për parfumin, Messi tha: “Gjithmonë kam qenë i apasionuar pas parfumeve dhe jam jashtëzakonisht i emocionuar që po krijoj aromën time të veçantë. “Kjo është një aromë vërtet unike dhe inspiruese, në një shishe të personalizuar, për të gjithë fansat anembanë botës.” Steven Koss, presidenti dhe drejtori ekzekutiv i Sheralven, shtoi: “Jemi shumë të lumtur që Game On Product Group ka zgjedhur Sheralven për të lançuar parfumin ekskluziv të Leo Messit në Amerikën e Veriut, dhe JCPenney do të jetë partneri ynë ekskluziv për tregun amerikan, duke siguruar që kjo partneritet do të jetë GOAT i lançimeve të parfumeve. “Si aroma e firmës së Messit, është e sigurt që do të pritet me entuziazëm nga miliona fansa të përkushtuar në SHBA, si mishërimi i esencës së tij konkurruese, një parfum për burra që inspiron vetëbesim dhe shpërndan një frymë fituese. Jemi të sigurt se me bazën e tij të gjerë të fansave, do të arrijmë shitjet e planifikuara prej 100 milionë dollarësh deri në vitin 2026.”

Lexo edhe:Një adoleshent thyen rekord duke u ngjitur në majat më të larta të Tokës!

Parfumi i parë i Leo Messit, “Messi Eau de Parfum”, shpërndahet nga Sheralven, lider në industrinë e bukurisë. Parfumi i parë i Leo Messit, “Messi Eau de Parfum”, shpërndahet nga Sheralven, lider në industrinë e bukurisë. Kreditet: Sheralven. Parfumi do të jetë i disponueshëm në mbi 600 dyqane JCPenney në SHBA dhe Porto Riko, si dhe online në jcpenney.com, duke filluar nga muaji tetor. Parfumi 3.4-oz./100 ml do të shitet për 72 dollarë amerikanë, ndërsa një set dhurate për 88 dollarë do të përfshijë gjithashtu një larës trupi 8.5-oz./250 ml dhe një çantë tualeti me logon e Messit. Një ekran i dedikuar për parfumin e Messit është krijuar për të qenë në ballin e çdo lokacioni JCPenney Beauty për të promovuar aromën e re. Michelle Wlazlo, drejtoresha e zinxhirit të furnizimit dhe e tregtimit në JCPenney, shtoi: “Kur Leo Messi njoftoi se do të lançonte një parfum të firmës së tij në vitin 2024, ne e dinim menjëherë që do të rezononte me klientët tanë.

“Messi është një ikonë globale me një bazë të gjerë fansash që përfshin breza të ndryshëm, ndaj kur JCPenney Beauty u përzgjodh për të qenë shitësi ekskluziv i parfumit të Messit në SHBA, u ndjemë të entuziazmuar. E dimë që klientët tanë do ta adhurojnë absolutisht aromën e tij të re.”

FU

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0