Konfindustria, mbështetur në rëndësinë e madhe ekonomike dhe gjeostrategjike në afatgjatë të Portit Tregtar të Durrësit, vlerëson se është e domosdoshme, që marrëveshja konçesionare e privatizimit dhe ndryshimit të qëllimit të shërbimit të tij, të bëhet e njohur për publikun dhe të kalojë për miratim në Kuvendin e Shqipërisë. Gjithashtu, në kuptimin e proceseve integruese dhe detyrimeve euroatlantike të sigurisë, pëlqimi zyrtar i BE dhe SHBA është i nevojshëm në rastin në fjalë.
Konfindustria vlerëson me shqetësim, se duhet të shmangim me çdo kusht përsëritjen e një afere të re të ngjashme në shume pika me rastin e shumëpërfolur “djegësve/incineratorëve”, por në përmasa dhe pasoja shumë herë më të rënda.
Konfindustria vlerëson, se deri më tani ka paqartësi dhe mungesë informacioni publik për konçesionin e Portit të Durrësit. Është e domosdoshme të sqarohet para së gjithash, nëse njihen pronarët fundorë të kompanisë partnere të konçesionit si dhe vlera, burimi, mënyra, koha dhe garancitë ligjore të kryerjes së investimit të parashikuar. Do të ishte krejtësisht e papranueshme dhe me pasoja të paparishikueshme ekonomike, të luftës kundçr pastrimit të parave dhe sigurisë, nëse kompania partnere do të jetë e regjistruar në parajsa fiskale. Shqipëria nën trysninë e Këshillit të Europës ka detyrimin të bëjë të ditur pronarët fundorë të kompanive “guackë”.
Në njoftimin e saj konfindustria Vlerëson se, “shteti shqiptar kapitalizon mbi 1.5 milionë m2 sipërfaqe trualli të Portit të Durrësit me vlerë shumë të lartë, që do të jetë automatikisht pronë e konçesionarit. Një pasuri e tillë e çmuar nuk do të jetë më pronë e shtetit shqiptar, por është e privatizuar “de jure”, që në çastin e derdhjes si kontribut në kapitalin e konçesionarit në të cilin administrimin e bën partneri privat, që zotëron 70% të aksioneve. Në rast konflikti potencial zgjidhja mund të kryhet vetëm në Gjykatat Ndërkombëtare”.
Lexo: Liderët e mirë i trajtojnë punonjësit e tyre si CEO. 4 mënyra se si ata e bëjnë këtë.
Konfindustria kërkon të bëhet e njohur, se cilat do të jenë përfitimet e ekonomisë kombëtare në afatgjatë të shprehura në vlera financiare nga një konçesion i tillë si dhe të dhënat ligjore, teknike, ekonomike, financiare, kohën e ndërtimit dhe subjektet, që do të kenë monopolin e shërbimeve portuale në portin e ri të Porto Romano.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.